سگ های روباتیک سونی به روزرسانی شدند

    کد خبر :353263

نسخه جدید سگ روباتیک سونی با قیمت 2 هزار و 900 دلاری وارد بازار ایالات متحده می شود. جالب است بدانید که این سگ روباتیک بازسازی شده سگ پر طرفدار قدیمی سونی است.

به گزارش بازتاب به نقل از سی نت، این سگ جدید از دوربین ها و سنسورهای پیشرفته ای تشکیل شده که می تواند حرکت این سگ را تسهیل کرده و در هر سمتی به سهولت حرکت کند و در نهایت به ایستگاه شارژ خود متصل شده و به طور خودکار شارژ شود.

به گفته سونی، این سگ جدید تا 100 چهره را تشخیص داده و به راحتی با افراد مختلف تعامل می کند و البته این تعاملات را به یاد می آورد.

جالب است بدانید موتور هوش مصنوعی این سگ به کاربران اجازه می دهد شخصیت منحصر به فرد سگ خود را در طول زمان توسعه دهند.

سونی در خصوص تفاوت های این سگ روباتیک جدید در مقایسه با نسخه پیشین اعلام کرد که این دو نسخه به هیچ وجه به یکدیگر شباهت ندارند.

می توان اقدام سونی را برای به روز رسانی نسخه قدیمی سگ روباتیک Aibo نوعی تلاش مناسب برای سوار شدن بر موج نوستالژی ها و همگام شدن با تکنولوژی روز دانست. به نظر می رسد امید مدیران سونی این است که مشتریان قدیمی را به خرید دوباره محصول خود دعوت کنند.

این همان کاری است که نینتندو با ایجاد نسخه های کوتاهی از کنسول های قدیمی خود، مانند نسخه NES Classic Edition، انجام داد و البته موفق هم بود. نوکیا نبز تلفن های همراه مدل 3310 خود را دوباره به روز رسانی کرده و به فروش می رساند.

به روز رسانی سگ های روباتیک سونی، بیش از یک دهه پس از آنکه سگ های روباتیک این شرکت ارائه خود را متوقف کرده اند آغاز شده است.

با وجود قیمت بالای این سگ روباتبک جدبد، اما تا کنون بیش از 20 هزار نسخه زا آن در ژاپن به فروش رفته است، باید دید این فروش در ایالات متحده نیز تکرار می شود یا خیر.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید