درخشش کرواسی در جام جهانی و دردسر برای غول‌های لالیگا

  • ورزشی
  • جمعه ۲ شهریور ۱۳۹۷ ۱۱:۰۷
    کد خبر :353228

درخشش کرواسی در جام جهانی برای هیچ تیم‏‎هایی به اندازه دو غول فوتبال اسپانیا گران تمام نشد و حالا آن‌ها باید تمرکزشان را روی حذف ستاره‎هایشان بگذارند.

به گزارش مهر، موفقیت کرواسی و پیشروی این تیم در جام جهانی برای هیچ تیم‎هایی به اندازه رئال مادرید و بارسلونا گران تمام نشد. مخصوصا برای رئال که لوکا مودریچ، ستاره این تیم توانست عنوان بهترین بازیکن تورنمنت را هم به دست آورد.

بعد از جام جهانی و مخصوصا جدایی کریس رونالدو از رئال، مطبوعات شایعه احتمال جدایی مودریچ را مطرح کردند و هنوز هم به طور جدی صحبت از علاقه اینتر برای جذب این ستاره به میان است. از طرفی این موضوع هم در مطبوعات پیگیری شده که مودریچ قرار است قراردادش را با رئال مادرید تمدید کند، اما از این تیم توقع دستمزدی هنگفت دارد. احتمال این که او هم در رئال بماند زیاد است، اما در صورت ماندن دستمزدی معادل دستمزد سرخیو راموس می‎خواهد.

در بارسلونا هم همین شرایط درباره ایوان راکیتیچ وجود دارد. این بازیکن در سیستم ۲-۴-۴ ارنستو والورده بسیار خوش درخشیده و توانسته به بهترین شکل با انرژی بازی کند. اما درخشش کرواسی در جام جهانی و به خصوص انتقال آرتورو ویدال از بایرن مونیخ به بارسلونا باعث شده شایعاتی مبنی بر خروج احتمالی این بازیکن از بارسا مطرح شود.

او زیر ذره‌‏بین توماس توخل و پاری‎سن ژرمن است و گفته می‏‌شود تیم ثروتمند فرانسوی که پیشنهادهایش هر بازیکنی را وسوسه می‎کند حاضر است برای جذب او ۹۰ میلیون یورو بپردازد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید