نگاهی اجمالی به MG3 مدل 2019

  • خودرو
  • پنجشنبه ۱ شهریور ۱۳۹۷ ۱۲:۰۶
    کد خبر :352632

قیمت این هاچبک کوچک از 15،990 دلار آغاز می شود.

MG به تازگی قیمت و مشخصات فنی فیس لیفت هاچبک کوچک خود، 3 MG را اعلام کرده است و مهم تر از همه اضافه شدن سیستم انتقال قدرت اتوماتیک و سیستم مدیای هوشمند با قابلیت نمایش صفحه ی تلفن همراه بر روی خود می باشد. قیمت MG3 در مدل پایه 15،990 هزار دلار تعیین شده است و منبع تولید قدرت این خودرو 1.5 لیتری تنفس طبیعی بنزینی می باشد و 150 نیوتون متر گشتاور به چرخ ها منتقل می نماید. پیشرانه ی جمع و جور این خودرو نیز به صورت ترکیبی 6.7 لیتر سوخت در هر 100 کیلومتر پیمایش مصرف می کند.

به گزارش پردیس خودرو، از تجهیزات به کار رفته در این خودرو در مدل استاندارد می توان به صفحه نمایشگر 8 اینچی لمسی به همراه بلوتوث، سیستم کار پلی اپل و 4 بلندگوی دیجیتال یاماها، روکش صندلی از جنس پارچه ی تارتان با دوخت غیر همرنگ و رینگ های آلمینیومی 15 اینچی اشاره نمود. همچنین سیستم تهویه دستی به صورت استاندارد بر روی این خودرو نسب شده است در حالی که آینه ی آرایش، جیب پشت صندلی سرنشینان جلو، آینه های همرنگ بدنه به همراه راهنما در تریم های بالاتر در دسترس هستند که البته این امکانات به عنوان آپشن کمی عجیب به نظر می رسد.

در بحث تجهیزات ایمنی سنسور و دوربین دنده غقب به همراه سیستم کمکی ترمز به صورتی که اگر در ایست های ناگهانی راننده به اندازه ی کافی به پدال فشار نیاورد این سیستم بر قدرت ترمز می افزاید (این سیستم با ترمز اتوماتیک کاملا متفاوت است) مشاهده می شود.

بالاترین مدل MG 3 اکسایت (Excite) نام دارد که با قیمتی برابر 17،490 دلار عرضه می گردد که با مدل استاندارد در برخی اجزا کوچک تفاوت دارد. برای مثال در تریم های بالا از 6 بلندگو دیجیتال با قابلیت 3D،کیت بدنه ی نیمه اسپرت و رینگ های 16 اینچی آلمینیومی دو رنگ و روکش صندلی از ترکیب چرم و پارچه استفاده خواهد شد.

این شرکت در بحث کیفیت محصولات خود پیشرفت شایانی داشته است تا جایی که MG 3،هاچبک اقتصادی این شرکت با وارانتی 7 ساله ی بدون محدودیت پیمایش در کنار 7 سال امداد جاده ای به فروش می رسد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید