نسخه خاص C-TWO ریماک برای دورهمی پبل پیچ

  • خودرو
  • پنجشنبه ۱ شهریور ۱۳۹۷ ۹:۱۴
    کد خبر :352541

ریماک ،سوپر اسپرت ساز کراوسی با هایپر کار تمام الکتریکی کانسپت وان سر زبان ها اتفاد. این خودرو شهرت بیشتر خود را زمانی بدست آورد که ریچارد هموند ،مجری معروف تخت گاز در هنگام فیلم برداری با این خودرو دچار حادثه شد. از همین رو ریماک که حالا به یکی از معروفترین هایپرکارهای جهان تبدیل شده بود در نمایشگاه خودروی ژنو امسال خودروی جدیدی با نام C-TWO را معرفی کرد که سر زبان ها بماند .اما این خودرو تاکنون در هیچ جای دیگر جهان به نمایش گذاشته نشده است ، از این روز ریماک قصد دارد نسخه خاص از C-TWO را در ساحل غربی آمریکا و در گردهمایی پبل پیچ برای بار دوم به نمایش بگذارد.این نسخه خاص California Edition یا همان کالیفرنیا نام دارد.

به گزارش پردیس خودرو، از ویژگی های این نسخه خاص باید به رنگ آبی جذاب و رینگ های باز طراحی شده اشاره کرد.همچنین در کابین C-TWO محفظه لوکس تعبیه شده است که دو بطوری شامپاین و چند گلاس شیشه ای در خود جای خواهد داد. همانطور که اشاره شده ریماک کالیفرنیا قرار است در پبل پیچ رونمایی شود اما در هفته خودرویی مونتری مراسم پیش نمایش خصوص این خودرو انجام شده بود.

این سوپر اسپرت ریماک از چهار موتور الکرتیکی بهره خواهد برد که مجموعا 1913 اسب بخار قدرت و 2300 نیوتن متر گشتاور را در اختیار راننده قرار می دهد. قدرت این موتور مشخصا توسط سیستم چهار چرخ متحرک قابل تنظیم و سیستم کنترل گشتاور به همه چرخها ارسال می گردد.

این میزان خروجی سبب شد است C-TWO ظرف مدت زمان 1.85 سرعت خود را از حالت سکون به 100 کیلومتر برساند . این در حالی است که برای رسیدن به سرعت 160 کیلومتر تنها 4.3 ثانیه زمان نیاز دارد و می تواند این شتاب را تا حداکثر سرعت 412 کیلومتر در ساعت حفظ نماید.

تمام ویژگی ریماک C-TWO به موراد فوق ختم نمی گردد چرا پکیج بزرگ 120 کیلوات ساعتی که به سیستم آب خنک مجهز است به ریماک توانایی پیمودن 650 کیلومتر را با یکبار شارژ را خواهد داد. ریماک تولید تنها 150 نسخه از C-TWO را با قیمت 2.1 میلیون دلار در دستور کار قرار داده است و این در حالی است که کانسپت وان تنها 8 دستگاه تولید گردید.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید