عذرخواهی ساشا پذیرفتنی نیست!

    کد خبر :352409

آنچه ساشا سبحانی تحت عنوان عذرخواهی مطرح ساخته است را به هیچ عنوان نمی‌توان پشیمانی وی از چرندیاتی دانست که بر زبان آورده است و بیشتر شبیه به فراری رو به جلو برای پیشگیری از عواقب قانونی و قضایی و واکنشی به تنفرات ایجاد شده در رسانه‌ها و نشریات است!

ساشا سبحانی، پسر سفیر سابق ایران در ونزوئلا، که بی‌حرمتی او به مردم ایران در روزهای گذشته موجب دلخوری بسیاری از کاربران فضای مجازی شد با انتشار استوری در صفحه اینستاگرامش از ملت ایران عذرخواهی کرد.

او در استوری خود نوشت است: «من نباید جواب بی‌حرمتی را با بی‌احترامی می‌دادم ولی ایستاده و با افتخار از ملت ایران عذرخواهی می‌کنم.»

آنچه که ساشا سبحانی تحت عنوان عذرخواهی مطرح ساخته است را به هیچ عنوان نمی‌توان پشیمانی وی از چرندیاتی دانست که بر زبان آورده است و بیشتر شبیه به فراری رو به جلو برای پیشگیری از عواقب قانونی و قضایی و واکنشی به تنفرات ایجاد شده در رسانه‌ها و نشریات علیه او است!

چه بسا اگر این اعتراضات و فشارها از رسانه‌ها، نشریات و کاربران فضای مجازی نبود نه تنها شاهد این استوری سخیف عذرخواهی نبودیم بلکه باز هم بایستی عکس‌ها و استوری‌های آقازاده را با شلوارک لب دریا به نظاره بنشینیم!

اگر قراری هم بر ابراز پشیمانی باشد قطعا اینگونه نخواهد بود که هر کس هر آنچه خواست بر زبان آورد و انجام دهد و بعد هم با رفتار و اعمال خود بر سر عموم مردم و به ویژه اقشار ضعیف جامعه بکوبد و با تکبر و غرور آن‌ها را به درک بفرستند و در آخر پس از آنکه جایگاه خود را در خطر ببیند با یک استوری عذرخواهی کند و سر و ته قضیه را هم بیاورد!

عذرخواهیِ ساشا سبحانی و امثالهم فقط وقتی قابل باور و پذیرش خواهد بود که مانور تجملات و فخر فروشی را برای همیشه کنار بگذارند و در کنار آن به جای خرید کفش‌ها و تی‌شرت‌های ده‌ها و بلکه صدها میلیونی خود را بخشی از مردم دانسته و کمی به مشکلات کشور و ملت خود توجه کنند وگرنه حفظ ظاهر دردی را دوا نخواهد کرد!

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید