مازندرانی: کبدی ایران به طلای آسیا نیاز دارد

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۷ ۱۳:۲۶
    کد خبر :352180

سرمربی تیم ملی کبدی ایران گفت: برنامه ریزی ما برای کسب مدال طلای بازی های آسیایی است زیرا کبدی ایران نیاز به طلای آسیا دارد.

به گزارش مهر از اندونزی، غلامرضا مازندرانی پس از دیدار چهارم ایران برابر نپال اظهار داشت: ترتیب بازی های گروهی به جز دو دیدار اول سطح پایین تری نسبت به ایران داشتند همین ضعف باعث شد تا خود آن تیم ها حساسیتی در دیدار با بازیکنان ما نداشته باشند.

وی درباره استفاده از همه بازیکنان برابر نپال گفت: ما در دیدار قبلی هم از تمام بازیکنان استفاده کردیم که عصرامروز ساعت ١٨ به وقت محلی با همین ترکیب به مصاف میزبان می رویم و برنامه هایی که برای دیدار با هنددر نیمه نهایی را داریم مرور می کنیم.

سرمربی تیم ملی درباره دیدار بعدی ایران برابر هند در نیمه نهایی گفت: مهمترین دیدار ما در این رقابت ها برابر هند است. فکر می کردیم که با این تیم در فینال بازی خواهیم کرد اما روند مسابقات به گونه ایی پیش رفت که در نیمه نهایی رودر رو می شویم.

مازندرانی ادامه داد : این بازی یک فینال زودرس است و برنده این بازی بیشترین شانس را برای طلا دارد.

وی درباره تیم هند یادآور شد که آنها دچار یک اشتباه در انتخاب نفرات شدند و از مهاجمان زیادی استفاده کردند وقتی یک مدافع از ترکیب تیم خارج می شود تیم دچار مشکل می شود که این دردسرساز شد.

سرمربی تیم کبدی اضافه کرد: آنها از لحاظ بازیکن تیم خوبی هستند و از نظر ساختاری و تاکتیکی ضعف دارند و ما امیدواریم از فرصت استفاده کنیم.

وی به میزبانی اندونزی در این رویداد گریزی زد و گفت: من در دو بازی آسیایی حضور داشتم که میزبانی اندونزی نسبت به دو دوره قبل ضعیف تر و قابل مقایسه با چین در سال ٢٠١٠ نیست.

تیم هندبال مردان ایران پس از ژاپن، پاکستان، مالزی به چهارمین پیروزی خود برابر نپال دست یافت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید