وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در برخی نقاط کشور

    کد خبر :351868

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی ضمن اشاره به وزش باد شدید در برخی مناطق کشور از خیزش گرد و خاک در برخی نقاط خبر داد.

احد وظیفه در گفت و گو با ایسنا، افزود: طی دو روز آینده ( ۱ و۲ شهریور) در برخی نقاط سواحل مرکزی و غربی دریای خزر بارش پراکنده باران پیش‌بینی می‌شود، همچنین طی سه روز آینده در برخی مناطق سیستان و بلوچستان وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود که این شرایط در منطقه زابل به شکل طوفان گرد و خاک خواهد بود.

وی در ادامه گفت: امروز (۳۱ شهریورماه) در برخی مناطق استان‌های خراسان جنوبی، شرق و جنوب شرق خراسان رضوی و شرق کرمان وزش باد شدید رخ می‌دهد که در برخی مناطق می‌تواند منجر به خیزش گرد و خاک شود.

مدیر کل‌ پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی با اشاره به اینکه فردا (۱ شهریور) در ساعات بعد ازظهر در برخی نقاط استان هرمزگان ابرناکی و رگبار پراکنده باران دور از انتظار نیست، تصریح کرد: فردابا توجه به افزایش سرعت وزش باد در خوزستان و جنوب شرق عراق در برخی نقاط خوزستان وزش باد همراه با خیزش گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود.

وظیفه در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (۱ شهریور) صاف، گاهی همراه با وزش باد با حداقل دمای ۲۴ و حداکثر دمای ۳۶ درجه سانتیگراد و روز جمعه (۲ شهریور) نیز آسمان صاف با حداقل دمای ۲۴ و حداکثر دمای ۳۶ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید