جلسه «سوال از رئیس جمهور» نباید ملتهب و تنش آفرین برگزار شود

  • سیاسی
  • چهارشنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۷ ۱۰:۱۳
    کد خبر :351854

عضو حزب کارگزاران گفت: نمایندگان باید به طور اخلاقی و سالم با موضوع سوال از رئیس جمهور برخورد کنند تا جلسه سوال، ملتهب و تنش آفرین برگزار نشود.

علی‌محمد نمازی عضو شورای مرکزی حزب کارگزاران سازندگی در گفتگو با مهر، با اشاره به سوال مجلس از رئیس‌جمهور که قرار است هفته ابتدایی شهریور انجام شود اظهار داشت: نمایندگان باید به طور اخلاقی و سالم با موضوع سوال از رئیس جمهور برخورد کنند تا جلسه سوال، ملتهب و تنش آفرین برگزار نشود.

وی در همین باره افزود: هدف نمایندگان از سوال از رئیس جمهور باید مشخص شده باشد؛ باید میان سوال‌کنندگان، هماهنگی و تقسیم کاری وجود داشته باشد.

نمازی با بیان اینکه اگر سوال از رئیس‌جمهور انجام نمی‌شد بهتر بود، تصریح کرد: اکنون که سوال از رئیس‌جمهور نهایی شده، رئیس‌جمهور باید به نمایندگی از ملت ایران، سوالات را به شکل واضح و شفاف پاسخ بگوید.

وی اضافه کرد: آنچه در جلسه سوال از رئیس‌جمهور اهمیت دارد، توجه به مصالح و منافع نظام است. از طرف دیگر، سوالات نمایندگان و پاسخی که رئیس‌جمهور می‌دهد، باید دقیق و همراه با آمار و ارقام باشد.

نمازی گفت: من بعید می‌دانم آقای روحانی وارد مباحثی از قبیل افشاگری شوند؛ بهتر است رئیس‌جمهور از این فرصت، برای بیان واقعیات جهت استماع ایرانیان و ثبت در تاریخ استفاده کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید