اطلاعیه دولت درباره برخی از سپرده‌های بانکی

    کد خبر :351690

طدر شهریورماه سال گذشته سیاست‌های بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در خصوص نرخ سود سپرده‌های بانکی طبق بخشنامه شماره ۹۶/۱۷۳۷۹۳ مورخ ۵ شهریور۱۳۹۶ به شبکه بانکی کشور ابلاغ شد.

بانک مرکزی در اطلاعیه ای اعلام کرد: قراردادهای سپرده سرمایه‌گذاری که در فاصله زمانی ۲ تا ۱۱ شهریور ۱۳۹۶ افتتاح شده، در صورت در خواست سپرده گذاران به مدت یک ماه قابل تمدید است.

به گزارش ایلنا، در شهریورماه سال گذشته سیاست‌های بانک مرکزی جمهوری اسلامی ایران در خصوص نرخ سود سپرده‌های بانکی طبق بخشنامه شماره ۹۶/۱۷۳۷۹۳ مورخ ۵ شهریور۱۳۹۶ به شبکه بانکی کشور ابلاغ شد.

با توجه به نزدیک شدن به سر رسید قراردادهای سپرده گذاری منعقده در بازه زمانی ۲ الی۱۱ شهریور ۱۳۹۶ در شبکه بانکی کشور و همچنین امعان نظر به تدابیر و برنامه‌های جدید بانک مرکزی که با هدف ایجاد ثبات در بازارهای مختلف از طریق بعضی سیاست‌های موثر و کارآمد پولی و ارزی مورد نظر است، اعلام می‌دارد بانک‌ها و موسسات اعتباری غیربانکی، بنا به درخواست سپرده گذاران خود می‌توانند قراردادهای سپرده گذاری که در بازه زمانی یاد شده منعقد شده‌اند را به مدت یک ماه با همان شرایط قرارداد اولیه تمدید کنند.

بدیهی است همگام با سیاست‌های ارزی اعلام شده، برنامه ‌ها و تدابیر جدید بانک مرکزی ، مبتنی بر روش‌ها و ابزارهای نوین نظارتی به شبکه بانکی کشور اعلام و مورد اجرا گذاشته می‌شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید