اسفندیاری‌فر: کسب ۲ مدال برنز در سبک‌وزن کار بزرگی است

  • ورزشی
  • سه شنبه ۳۰ مرداد ۱۳۹۷ ۱۶:۲۹
    کد خبر :351630

مربی خوزستانی تیم ملی کشتی فرنگی گفت: اگر در سبک وزن صاحب دو مدال برنز شویم کار بزرگی انجام داده‌ایم.

به گزارش مهر، مهرزاد اسفندیاری فر مربی درباره عملکرد مهرداد مردانی نماینده وزن نخست ایران در بازی‌های آسیایی گفت: همواره کار در مسابقات سبک وزن آسیاسخت بوده به خصوص در بازی‌های آسیایی. حتی حمید سوریان هم با تمام افتخاراتی که در رقابت‌های جهانی و المپیک کسب کرد موفق نشد قهرمان بازی‌هایی آسیایی شود، البته حمید دو بار در قهرمانی آسیا به طلا رسید، اما دیگر نمایندگان ایران موفق به این کار نشدند. کار مردانی بسیار سخت بود و او به همان ژاپنی باخت که سوریان را هم دو بار شکست داده بود.

وی در ادامه گفت: مهرداد گیر افتاد و اگر بهتر کشتی می‌گرفت. داوران وقتی کشتی‌گیر ژاپن فن فیتو را به آن شکل جمع کرد می‌توانستند خطا گرفته و کشتی را متوقف کنند، اما سلیقه ای عمل کردند. اگر سعید عبدولی بود و این نوع فیتو را از حریف می‌گرفت خطا اعلام کرده و کشتی را قطع می‌کردند. مردانی حالا برای کسب مدال برنز یک کشتی با بهرام‌اف نماینده ازبکستان که قبل از این مغلوب سامان عبدولی شده رقابت خواهد کرد.

اسفندیاری‌فر درخصوص محمدرضا گرایی نیز گفت: او جوان و کم‌تجربه است. اگر تجربه بیشتری داشت به آن شکل مغلوب کبیسبایف حریف قدرتمند و صاحب نام قزاق نمی‌شد. او در مبارزه قبل با المرات تسمرادف ازبک هم ابتدا عقب افتاد اما در ادامه با تکیه بر داشته‌های خود امتیازهای از دست رفته را جبران و دارنده نشان برنز جهان و المپیک را ضربه فنی کرد.

مربی خوزستانی تیم ملی کشتی فرنگی در پایان گفت: اگر در سبک وزن صاحب دو مدال برنز شویم کار بزرگی انجام داده‌ایم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید