فرصتی اید‌ه‌آل برای ورود هوشمندانه به بازار سهام

دوره یک‌روزه بورس به زبان ساده برگزار می‌شود

    کد خبر :351432

تجارت‌نیوز با همکاری شرکت کارگزاری مبین سرمایه، دوره یک‌‌روزه آشنایی با بورس برگزار می‌کند. کارآموزان در این دوره از زبان حرفه‌ای‌های بورس با اصول اولیه بازار سرمایه آشنا می‌شوند و می‌آموزند که بورس چیست، چطور می‌شود سهام شرکت‌ها را تحلیل کرد، سهم‌های سودآور چطور شناسایی می‌شوند و آیا می‌شود با مدیریت ریسک جلوی ضرر در بورس را گرفت؟

به گزارش بازتاب، این دوره روز جمعه 16 شهریور 1397 از ساعت 8:30 تا 17:00 در سالن همایش‌های صداوسیما برگزار خواهد شد.


به گفته فرزاد فخری‌زاده، دبیر آکادمی تجارت‌نیوز «هدف از برگزاری دوره بورس به زبان ساده، آشنایی بیشتر سرمایه‌گذاران با زبان علمی بازار سرمایه است.

شرکت‌کنندگان بعد از فراگرفتن مقدمات اولیه، با تحلیل‌های تکنیکال و بنیادی آشنا می‌شوند تا بتوانند در سرمایه‌گذاری‌های خود هوشمندانه عمل کنند. باور داریم که بورس بهترین بازار برای جذب سرمایه‌های مردمی است. از یک‌سو نوسانات قیمت در بورس معیشت مردم را تحت تاثیر قرار نمی‌دهد، از سوی دیگر سرمایه‌گذاران بورسی می‌توانند بیشتر از هر بازار دیگری سود کنند، البته اگر با دانش آگاهی وارد بازار سهام شوند.»

به همت کارگزاری مبین سرمایه، کارآموزان با عضویت در باشگاه مشتریان قادر خواهند بود به‌صورت اعتباری، بدون بهره و بدون سررسید، سهام خریداری کنند. همچنین به مشتریانی که بعد از پایان دوره به‌صورت فعال در بورس سرمایه‌گذاری کنند جوایز مادی و معنوی تقدیم می‌شود.

شرکت‌کنندگان دوره یک‌روزه «بورس به زبان ساده» علاوه‌بر آن‌که با تحلیل و ابزارهای سرمایه‌گذاری آشنا می‌شوند، در باشگاه مشتریان از خدمات تحلیل و مشاوره کارگزاری مبین سرمایه به‌صورت رایگان بهره می‌برند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام می‌توانند با شماره 02188224709 تماس بگیرند یا به آی‌دی تلگرام adstejaratnews پیام دهند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید