«خنداننده شو» سکوی پرتاپی برای جوانان با استعداد

    کد خبر :351023

پربیننده ترین برنامه شبکه نسیم در کنار ایجاد ساعاتی مفرح برای بینندگان توانست زمینه های کشف جوانان مستعد را در شرایطی برابر فراهم کند.

محمدجواد رضایی شرکت کننده دور دوم مسابقه از خانواده ای روستایی در استان مرکزی شهرستان محلات و از روستای چهل رز است که با نمایش خوب خود در زمینه استندآپ کمدی جمع کثیری را تحت تاثیر قرار داد. رضایی خود را مرهون دعای شهدا می داند و در این مورد می گوید: راهی که شروع کردم با یاری شهدای شهرم و شهیدان مدافع حرم بود و خبر پذیرشم در برنامه زمانی به من رسید که از مسجد به خانه برمی گشتم.

این جوان روستایی شجاع که با خندیدن به دردهایش در مدت کوتاهی توانست حمایت رای دهندگان را از آن خود کند، تاکید کرد: مشکل لرزش دستان موضوعی آزاردهنده است و من با بیان این موضوع تلاش کردم به مخاطبانم این پیام را بدهم که هیچ نقص جسمانی در رسیدن به هدف بازدارنده نیست.

وی فرصت فراهم شده در برنامه «خنداننده شو» را از بزرگترین شانس های زندگی خود دانسته وابراز امیدواری می کند: برنامه سازان تلویزیونی زمینه های استعدادیابی در جوانان علاقه مند به رشته های مختلف را فراهم کنند.

قیاسی:فرصت ایده پردازی قطعه گم شده زندگی جوانان امروز است

امیرحسین قیاسی دانشجوی فوق لیسانس مهندسی مکانیک از دانشگاه علم و صنعت شرکت کننده دیگری که است که به مرحله نیم نهایی رسیده و شکرگزار فرصتی است که برنامه خنداننده شو برایش بوجود آورده و می گوید: با وجود تحصیل در دانشگاهی خوب و در رشته ای مناسب همواره احساس می کردم یک جای کار ایراد دارد، ولی با شرکت در برنامه استعدیابی امروز اعتماد به نفس بیشتری پیدا کرده ام و مسلما بعد از اتمام برنامه ایده های بهتری برای ادامه زندگی و کار خواهم داشت.

شرکت کننده برنامه «خنداننده شو» در پایان ایجاد فرصت ایده پردازی را قطعه گم شده زندگی جوانان امروز دانسته و اضافه می کند: امیدوارم چنین زمینه هایی برای علاقمندان به رشته های دیگر نیز در برنامه های تلویزیونی فراهم شود.

اما جنس بازی ناصر محبی از گونه دیگری است، این کمدین جوان با لهجه آذری پا به میدان این رقابت گذاشته و در هر برنامه خود تلاش می کند تا هموطنان را بری سفر به اردبیل تشویق کند.

وی قدردان مربی خود در این برنامه است و تاکید می کند: برای ورود به برنامه و اجرای استندآپ استرس زیادی داشتم و خانم بهرام و دیگر دوستان کمک زیادی در بالا رفتن از پله های موفقیتم داشتند.

محبی:استندآپ کمدی مانند یک نهال تازه و در حال رشد است

محبی حضور در برنامه را فرصتی استثنایی می داند و می گوید: این برنامه به تمام جوانان از اقصی نقاط فرصت دیده شدن می دهد، زمانی برای بیان تمام موضوعاتی که سال ها ذهن ما را درگیر کرده است. از آنجا که خودمان متن ها را می نویسیم و فقط دوستان آن را براساس ضوابط ویرایش می کنند، بنابراین باید آن را فرصتی استثنایی دانست.

وی اضافه کرد: استندآپ کمدی در کشور ما مانند یک نهال تازه و در حال رشد است و مردم شناخت زیادی از این نوع اجرا نداشتند،برنامه خندوانه نقش بسیار مهمی در معرفی این نوع اجرا به مردم داشت. و به نظر من آینده درخشانی برای برنامه «خنداننده شو»وجود دارد و در سال های آینده شاهد استدآپ کمدی های فوق العاده ای خواهیم بود.

حسینی:«خنداننده شو» سکوی پرتاپ است

ابوطالب حسینی کمدین دیگر که به نیمه نهایی رسیده است پیش از این نیز عرصه رقابت را در ورزش تکواندو تجربه کرده و در مورد حضورش در برنامه «خنداننده شو» می گوید: استندآپ کار سختی است، به خصوص زمانی که می دانید میلیون ها نفر پای تلویزیون در حال تماشای شما هستند. اما این برنامه سکوی پرتابی برای ماست. چرا که تلویزیون امکان دیده شدن در سطح بزرگی را در اختیارمان قرار داده است.

وی تاکید دارد: شبکه نسیم و برنامه «خنداننده شو» فرصتی را برایمان فراهم کرده تا راه طولانی شهرت را یک شبه طی کنیم، مسیری که اگر چه کوتاه اما مراقبت های لازم آن سخت و طاقت فرسا است.

حسینی گفت:به عنوان یک بیننده شاهد بازتاب های خوبی برای خودم و کلیت برنامه بوده ام و این نشان دهنده جایگاه ویژه تلویزیون نزد مردم است.

رحیمیان:بزرگترین آرزوی من خنداندن مردم است

وحید رحیمیان کمدینی که به اجرای نجات رسید و توانست احساسات بسیاری را در جریان کار برانگیزد؛ کمدی را جریان ساز می داند و اعتقاد دارد: در تمامی جوامع طنز با نگاهی نقادانه به موضوعات اجتماعی، سیاسی و اقتصادی فرهنگسازی می کند. به قول جری لویئس کمدین فقید؛ کمدی، زبان شیرینی برای گفتن تمام مسائل هستی است.

وی آینده کاری خود را در کمدی می داند و اضافه می کند: بزرگترین آرزوی من خنداندن مردم است از سن دوازده سالگی همیشه در مهمانی ها با طنز اطرافیان را می خنداندم البته استندآپ مفهومی است که از غرب به عاریت گرفته ایم.

رحیمیان در پایان به نقدها و نظرات مردم اشاره می کند و می گوید:به هرحال شوخی کردن با هر مقوله ای نوعی اغراق همراه دارد و همین اغراق شاید برای افرادی آزاردهنده به نظر برسد ولی همه ما امیدواریم اوقات خوشی را برای بینندگان برنامه بوجود آوریم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید