واکنش دختر آیت‌الله هاشمی به شعار “استخر فرح”

    کد خبر :350740

سکوت معنادار مسئولان رده‌بالای نظام و قضایی کشور، در مورد ادعای کاملا کذب «استخر فرح» که تاکنون بارها و بارها، توسط عوامل و محافل شناخته‌شده‌ تندرو و افراطی، مطرح شده و می‌شود به خودی خود، شبهات را در مورد طراحی یک ترور، آن هم در محلی که بعدها بتوان به عنوان «استخر فرح» در اذهان جا انداخت، تقویت می‌کند.

واکش‌ها به تجمع در حوزه علمیه قم همچنان ادامه دارد.

«فاطمه هاشمی»، دختر مرحوم آیت‌الله هاشمی رفسنجانی، در یادداشتی با عنوان «اثبات شبهات مرگ پدر؟» می‌گوید: «این مهم علاوه بر این که شبهات و ابهامات اعلام شده توسط اعضای خاندان در مورد مرگ مشکوک پدرم را که تاکنون بی‌پاسخ مانده است قوت می‌بخشد».

متن یادداشت فاطمه هاشمی که در اختیار انصاف‌نیوز قرار داده شده است، در پی می‌آید:

«روز پنجشنبه ۲۵ مردادماه، جمعی از به اصطلاح‌ طلاب حوزه علمیه قم، با تجمع، شعارهای تهدیدآمیزی علیه دولت و رییس‌جمهوری قانونی کشور سردادند و به طور ضمنی و تلویحی او را به ترور و قتل به شیوه قتل مرحوم آیت‌الله هاشمی و خفه کردن در استخر تهدید کردند.

شعارهایی که این جمع (لابد مجوز از وزارت کشور هم داشته‌اند) آزادانه علیه دولت سر دادند یا نوشته‌هایی که بر سر چوب‌های عاریه‌ای که باید بلافاصله بعد از انجام ماموریت، به صاحبانش پس می‌دادند، دارای چندین شبهه و پیام‌های معنادار است که در صورت پیگیری مسئولان ذیربط، البته اگر اراده‌ای برای این کار داشته باشند یا بتوانند، می‌تواند روشن‌کننده‌ ابهامات مرگ مشکوک مرحوم پدرم باشد که تاکنون علیرغم پیگیری‌های خانواده، هنوز بی‌پاسخ مانده است.

اولا سکوت معنادار مسئولان رده‌بالای نظام و قضایی کشور، در مورد ادعای کاملا کذب «استخر فرح» که تاکنون بارها و بارها، توسط عوامل و محافل شناخته‌شده‌ تندرو و افراطی، مطرح شده و می‌شود به خودی خود، شبهات را در مورد طراحی یک ترور، آن هم در محلی که بعدها بتوان به عنوان «استخر فرح» در اذهان جا انداخت، تقویت می‌کند. ثانیا، تهدید رییس‌جمهوری منتخب مردم در حوزه‌ علمیه که باید منادی وحدت و انسجام در کشور باشد به قتل شبیه مرحوم پدرم، صراحتا، مرگ ایشان را ترور و قتل، آن هم خفه کردن در آب اعلام می‌کند!

این مهم علاوه بر این که شبهات و ابهامات اعلام شده توسط اعضای خاندان در مورد مرگ مشکوک پدرم را که تاکنون بی‌پاسخ مانده است، قوت می‌بخشد، وظیفه‌ دستگاه‌های قضایی و امنیتی را یک بار و همیشه برای پاسخ به سوالات و ابهامات مردم که مدام از ما سوال می‌کنند و روشن شدن ابعاد این موضوع دو چندان می‌کند. اگر بخواهند البته کار سختی نیست. کافی است از شعاردهندگان یا گردانندگان و روسای آنان سوال کنند چگونه و با چه روشی می‌خواهند تهدید خود را عملی کنند؟»

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید