مجلس بودجه دفاعی کشور را افزایش می‌دهد؟

  • سیاسی
  • دوشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ ۱۴:۳۹
    کد خبر :350698

ط«کمیسیون برنامه وبودجه و اقتصادی برای امسال و سال آینده آمادگی دارد هر کاری که از دستش برآید تا بتواند حمایت بودجه‌ای از قدرت دفاعی کشور داشته باشد، انجام می‌دهد».

مجلس بودجه دفاعی کشور را افزایش می‌دهد؟ نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت: مجلس از طریق کمیسیون‌های امنیت ملی، کمیسیون برنامه وبودجه و اقتصادی برای امسال و سال آینده آمادگی دارد هر کاری که از دستش برآید تا بتواند حمایت بودجه‌ای از قدرت دفاعی کشور داشته باشد، انجام می‌دهد.

به گزارش ایسنا، مسعود پزشکیان در ابتدای جلسه علنی امروز (دوشنبه) مجلس شورای اسلامی، گفت: تاخیری که در آغاز جلسه داشتیم به دلیل ۳۱ مرداد روز صنایع دفاعی کشور بود. وزیر به همراه امیران و فرماندهان و مسوولان وزارت دفاع در مجلس حضور داشتند و گزارشی از دستاورد‌های و تلاش و زحمات این عزیزان و اقدامات بسیار شایسته این وزارتخانه را برای نمایندگان تشریح کردند.

نماینده مردم تبریز در مجلس گفت: بحث‌هایی نیز توسط نمایندگان مطرح شد. این مزیتی که امروز در کشور داریم مانع از تعبیر خواب آشفته دشمنان نظام جمهوری می‌شود و دیگر نمی‌توانند در اشغال خاک جمهوری اسلامی طمع داشته باشند.

نایب رییس مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: ما از نیرو‌های گمنام وزارت دفاع که بیشترین دستاورد را برای کشور داشتند، قدردانی می‌کنیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید