پیرس برازنان: جیمز باندهای جدید طنز ندارند

    کد خبر :350681

پیرس برازنان بازیگر سابق نقش جیمز باند معتقد است فیلم‌های جدید از این مجموعه طنز خود را از دست داده‌اند.

به نقل از ایندپندنت، جیمز باند کهنه‌کار که در سال‌های ۱۹۹۵ تا ۲۰۰۲ در نقش این جاسوس بریتانیایی مشهور جلوی دوربین می‌رفت می‌گوید این مجموعه در سال‌های اخیر از طنز فاصله گرفته است.

برازنان در توضیح حرف خود گفته است: وقتی من نقش جیمز باند را بازی می‌کردم این اجازه به مخاطبان داده می‌شد که به آن به عنوان یک شوخی جالب نگاه کنند. کاری که من می‌کردم مثلا پریدن از یک موتورسیکلت و چنگ زدن به یک هواپیما، یک کار کاملا نامعقول بود که برای تماشاگران جالب بود.

وی در ادامه اظهار کرد: این چیزی بود که من به شخصیت جیمز باند داده بودم و شان کانری و راجر مور هم خیلی جالب این کار را انجام داده بودند.

برازنان معتقد است سازندگان باند پس از موفقیت فیلم نخست از فیلم‌های «بورن» مسیرشان را عوض کردند و رویه جدیدی در پیش گرفتند.

وی افزود: می‌دانم آنها مجبور بودند تغییراتی در کار بدهند زیرا رقابتی جدی پیش رو داشتند. آنها گرچه نمی‌خواستند فیلم را کاملا تغییر بدهند، اما تغییرات دینامیکی در آن ایجاد و آن را خیلی مردانه‌تر کردند.

در حالی که به تازگی گزارش شده که شاید ادریس البا بازیگری باشد که جایگزین دنیل کریگ برای باند بعدی می‌شود، این شایعه از آنجا بیشتر قوت گرفت که باربارا بروکولی تهیه کننده جیمز باند چندی پیش گفت وقتش شده که یک باند سیاه پوست داشته باشیم.

آنتوان فوکوا کارگردان نیز گفته است تهیه کننده این فیلم معتقد است زمان آن رسیده که بازیگری از میان اقلیت قومی یا نژادی نقش مامور ۰۰۷ را بازی کند.

وی افزوده است: ادریس البا اگر کاملا روی فرم باشد می تواند این فرد باشد. ما به فردی با ظاهر قوی نیاز داریم که ادریس این را دارد.

دنیل کریگ در حالی بازی در یک فیلم دیگر جیمز باند را پذیرفت که شایعه‌ها حکایت از این داشت که او با پیشنهاد ۱۵۰ میلیون دلاری برای ایفای این نقش بار دیگر برابر دوربین قرار گرفته است. در هر حال دنیل کریگ در بیست و پنجمین فیلم از مجموعه فیلم‌های «جیمز باند» در نقش جاسوس ویژه ظاهر می شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید