آخرین گوشی موبایل سری آنر تمام رقبای خود را شکست می دهد

    کد خبر :350594

تصاویر گوشی هوشمند آنر هشت ایکس خبر های جالبی را به همراه دارد. تصاویر این گوشی هوشمند از مدت ها پیش در وب سایت TENNA قرار گرفته و خبر از بریدگی صفحه نمایش در این گوشی هوشمند میان رده را به کاربران می داد. حال امروز تصویر جعبه این گوشی هوشمند نیز لو رفت. این جعبه علاوه بر ظاهر همیشگی گوشی های سری آنر خبر از قابلیت هوش مصنوعی می دهد. با مشاهده کلمه AI بر روی جعبه ی این گوشی هوشمند تمام شایعات در این مورد نیز به پایان می رسد.

ظاهر جعبه گوشی هوشمند آنر هشت ایکس آبی رنگ و کاملا مشابه نسخه قبلی این سری از گوشی های هوشمند هواوی است که تنها قابلیت هوش مصنوعی را به همراه می آورد. این گوشی هوشمند به زودی وارد بازار فروش خواهد شد و با نام ARE-AL00 در برخی وب سایت ها دیده می شود.

گوشی هوشمند آنر هشت ایکس بزرگ ترین میان رده سال جاری محسوب می شود. این گوشی هوشمند ۷.۱۲ اینچی دارای نسبت تصویر ۱۸.۷ به ۹ است و از رزولوشن ۲۲۴۴ در ۱۰۸۰ بهره می برد. ابعاد این گوشی هوشمند با توجه به صفحه نمایش بزرگ آن بسیار عالی است و ضخامتی در حدود ۸.۱۳ میلی متری و همچنین وزن ۲۱۰ گرمی دارد. گوشی هوشمند آنر هشت ایکس دارای یک پردازنده هشت هسته ای با فرکانس ۱.۸ گیگاهرتز است اما هنوز خبری از نوع پردازنده این میان رده بسیار زیبا نیست و به نظر می رسد هواوی پردازنده کایرین ۹۷۰ را برای این گوشی هوشمند در نظر بگیرد.

این گوشی هوشمند مانند تمام میان رده های هواوی حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی دارد و از رم نرم افزاری چهار گیگابایتی در پردازش ها استفاده می کند. این ترکیب در حافظه و داخلی و رم نشان می دهد هواوی قصد دارد گوشی هوشمند خود را با قیمتی منطقی و کارایی بسیار بالا روانه بازار کند. هنوز خبری از دوربین سلفی این گوشی هوشمند نیست اما هواوی قصد دارد گوشی موبایل خود را با لنز ۱۶ مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی روانه بازار فروش کند و حضور یک لنز دوربین دو مگاپیکسلی نیز خبر از یک دوربین عکاسی با قابلیت های بوکه می دهد. این گوشی هوشمند قرار است به اندروید ۸.۱ مجهز شود که از رابط کاربری نسخه ۸ هواوی نیز بهره می برد، با این وجود آنر هشت ایکس اولین میان رده هواوی مجهز به اندروید ۹ نخواهد بود که در اختیار کاربران قرار می گیرد.

نسخه قبلی این گوشی هوشمند در بازار جهانی به فروش بسیار خوبی دست یافت و توانست بسیاری از میان رده های برند های مختلف از جمله سامسونگ را شکست دهد. حال باید دید نسخه جدید این گوشی هوشمند چگونه ماموریت سری آنر را ادامه می دهد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید