مدل «استپ وی» رنو «لوگان» معرفی شد

  • خودرو
  • دوشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ ۸:۵۲
    کد خبر :350502

کمپانی خودروسازی رنو برای گسترش فعالیت خود در کشور روسیه و پاسخ بهتر به نیازهای مشتریان خود، نسخه سدان رنو لوگان را به خانواده استپ وی اضافه کرده است.

به گزارش پرشین خودرو، بسیاری از شرکت‌های بزرگ خودروسازی سعی می‌کنند اتومبیل‌های معمولی خود را در سطوح مختلف ارائه دهند که هم فروش بالاتری داشته باشند و هم نیازهای کاربران خود را بهتر پاسخ دهند. حال پیرو این موضوع در روزهای گذشته، شرکت خودروسازی رنو یک نسخه جدید از “رنو لوگان” در مدل “استپ وی” رونمایی کرده است که بازار هدف آن برای کشور روسیه خواهد بود و درست همانند دیگر محصولات خانواده “استپ وی”، ابعاد آن به میزان اندکی بزرگ‌تر شده است تا فضای کابین و حجم صندوق بار بیشتری در اختیار کاربران خود قرار دهد.

این افزایش سایز و دستکاری برخی از قسمت‌های اتومبیل باعث شده تا شاهد یک طراحی نامتعارف برای خودروی پرفروش “رنو لوگان سدان” باشیم و باعث شده تقریبا در کلاس ولوو S60 قرار گیرد، هرچند بعد از فروش و عرضه این محصول در بازار متوجه محبوبیت و میزان فروش آن خواهیم شد.

تغییرات ظاهری اتومبیل تنها اصلاحات شرکت خودروسازی رنو بر روی “لوگان سدان” نبوده است و در بخش امکانات هم شاهد پیشرفت‌های نسبتا خوبی هستیم که در این مورد می‌توان به سیستم سرگرمی جدید اتومبیل با قابلیت اتصال به گوشی‌های آندرویدی و یا محصولات اپل اشاره داشت. صندلی‌های جلو اتومبیل مجهز به گرمکن شده و سنسورهای پارک عقب به کمک راننده خواهند آمد که در کنار قیمت و دیگر تجهیزات استاندارد اتومبیل می‌تواند نیازهای کاربران خود را برآورده کند.

طبق گفته منابع خبری، شرکت خودروسازی رنو در زیر کاپوت این خودرو از موتور دیزلی 1.5 لیتری از نوع dCi و همچنین یک نوع موتور بنزینی 1.6 لیتری استفاده کرده است که دارای 3 خروجی قدرت 82 اسب بخاری، 102 اسب بخاری و در پایان خروجی قدرت 113 اسب بخاری هستند که برای تبدیل و انتقال نیروی تولیدی آنان از جعبه دنده دستی و یا اتوماتیک CVT استفاده شده است.

در پایان شرکت خودروسازی رنو اعلام کرده است که نسخه جدید و بزرگ‌تر “رنو لوگان استپ وی” در نمایشگاه مسکو 2018 به نمایش گذاشته خواهد شد و سپس فروش آن تا پایان ماه جاری آغاز می‌شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید