موراتا: هرگز به فکر ترک چلسی نبوده‌ام

  • ورزشی
  • دوشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ ۱۰:۱۹
    کد خبر :350429

مهاجم اسپانیایی آبی‌پوشان لندن تأکید کرد هیچگاه در فکر ترک استمفوردبریج نبوده است.

آلوارو موراتا که فصل گذشته فصلی پرفراز و نشیب را تجربه کرد و در نهایت هم به اردوی تیم ملی فوتبال اسپانیا برای حضور در مسابقات جام جهانی 2018 روسیه دعوت نشد، در پیروزی 3 بر 2 شنبه شب چلسی مقابل آرسنال در هفته اول لیگ برتر انگلیس شروعی خوب داشت و یکی از گل‌های تیمش را به ثمر رساند.

مهاجم 25 ساله آبی‌پوشان لندنی که اخیراً شایعاتی در خصوص جدایی وی از چلسی مطرح بوده، در این باره گفت: هرگز در فکر ترک چلسی نبوده‌ام. می‌توانستم به اسپانیا یا ایتالیا برگردم و در آنجا به من اعتقاد کامل داشتند اما می‌خواهم اوضاع را در اینجا تغییر دهم و این به خاطر کسانی نیست که از من متنفر هستند، بلکه به خاطر خودم و چلسی می‌خواهم این کار را کنم. به دنبال خرید خانه‌ای در لندن هستم و بی‌صبرانه منتظر بزرگ شدن بچه‌هایم هستم تا آنها را به مدرسه بفرستم.

مهاجم اسپانیایی چلسی در خصوص اینکه آیا از بودن در این تیم خوشحال است، تصریح کرد: از بودن در چلسی خیلی خوشحالم و این تازه شروع فصل جدید است. چرا نباید از بودن در چلسی خوشحال باشم؟ می‌خواهم نظر کسانی که می‌گویند من از بودن در چلسی خوشحال نیستم را تغییر دهم. به همین خاطر اینجا هستم، در غیر اینصورت اگر چلسی به من می‌گفت که در برنامه‌های آنها جایی ندارم از این تیم می‌رفتم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید