بختیار: نمی‌خواستند مدال طلا بگیرم/ انتقام باختم را از حریف کره‌ای می‌گیرم

  • ورزشی
  • یکشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۷ ۱۴:۴۰
    کد خبر :349907

ملی‌پوش پومسه ایران پس از کسب مدال نقره گفت: تمام تلاشم را برای کسب مدال طلا انجام دادم اما همه شاهد بودند که چه اتفاقاتی رقم خورد تا نقره بگیرم.

کوروش بختیار قهرمان پومسه و نخستین مدال‌آور کاروان ایران در مورد دیدار نهایی مسابقات پومسه اظهار داشت: واضح بود من اکثر ضربات را بعد از حریف کره‌ای می‌زدم. صدای تماشاگران نشان می‌داد که چه کسی بهتر است. قدرت، پرش، نرمش و انعطاف من از حریف بهتر بود و تماشاگران شاهد بودند اما گویا نمی‌خواستند مدال طلا بگیرم.

وی افزود: خوشحالم در اولین حصور پومسه نشان دادم ما می‌توانیم مدال‌آور باشیم. همیشه تلاش می‌کنم بهترین نتیجه را بگیرم. در مسابقات جهانی پیش رو هم قول مدال می‌دهم و انتقام این باخت را از کره‌ای می‌گیرم.

بختیار درباره کادر فنی تیم ملی نیز افزود: مربی کره‌ای‌ام فوق العاده بود. در کاروان شاید کمتر تیمی بود که تا 12 شب تمرین کند وخیلی‌ها می‌گفتند این اشتباه است اما همین برنامه‌ها به ما کمک کرد تا موفق باشیم. یکی از بهترین مربیان کره‌ای در تیم ملی پومسه حضور دارد. همچنین باید از صمدیان تبار، مربی خودم نیز تشکر کنم. مربی تیم ملی خیلی به ما کمک کرد و کاش در آینده شرایطی فراهم شود تا مربیان بومی هم اعزام شوند.

نخستین مدال آور کاروان ایران خاطر نشان کرد: نمی‌دانم داوران به چه چیزی نمره می‌دادند. ما در بخش تیمی هم می‌توانستیم حداقل روی سکو برویم، اما امتیازهایی که دادند و فاصله زیادی که داشتیم واقعا عجیب بود. بی شک حضور رئیس جمهور کشور اندونزی در سالن در روند امتیازدهی‌ها بی‌تاثیر نبود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید