آیفون جدید به یک قلم هوشمند مجهز می‌شود

    کد خبر :349750

سند تازه‌ای از تجهیز آیفون جدید به یک قلم هوشمند منتشر شده است. اپل قصد دارد در آیفون 6.5 اینچی سال 2018 خود از Apple Pencil استفاده کرده و خلاقیت را به کاربرانش اهدا کند.

یکی از ویژگی‌های مهم آیپد پرو، پشتیبانی از قلم هوشمند Apple Pencil است و کاربران به لطف این قلم می‌توانند نبوغ خودشان را به دنیای دیجیتالی بیاورند. با این حال سوالی که اینجاست این است که آیا سرانجام آیفون جدید اپل نیز می‌تواند از چنین ویژگی پشتیبانی کند؟ مدت‌هاست شایعات مختلفی را در این مورد می‌شنویم و حالا گزارش تازه‌ای در این باب منتشر شده است.

به نظر می‌رسد شایعات در حال تبدیل شدن به واقعیت هستند. به نقل از گزارشی که از سوی Economic Daily News به انتشار رسیده، اینطور به نظر می‌رسد که اپل با یک تامین کننده‌ی جدید قلم های هوشمند از تایوان قرارداد همکاری را به امضا رسانده است. این گزارش ادعا می‌کند که شرکت مذکور Elan نام دارد که تامین کننده تراشه‌های «لمس و قلم» نسل جدید گوشی های آیفون ایکس خواهد بود.

اگر شایعات به واقعیت تبدیل شوند، تنها آیفون جدید 6.5 اینچی اپل است که امسال از Apple Pencil پشتیبانی خواهد کرد. ما فرض را بر این می‌گیریم که اپل به جهت اندازه‌ی بزرگ این گوشی است که تصمیم گرفته تا پشتیبانی از قلم سودمند خودش را به ارمغان بیاورد و دیگر از چنین قابلیتی در گوشی های کوچکتر خود استفاده نکرده است. نیازی به ذکر نیست که هیچ یک از این موارد در گزارش فوق توسط خود اپل تایید نشده است و احتمال دارد تمامی آن‌ها شایعه‌ای بیش نباشند.

گفته می‌شود آیفون های سال 2018 اپل هفته‌ی دوم سپتامبر (اواسط شهریور ماه) معرفی می‌شوند؛ فاصله زیادی تا معرفی آن‌ها نداریم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید