وکیلی: تیم ملی والیبال ساحلی آماده حضور در مسابقات است

  • ورزشی
  • شنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ ۱۶:۴۷
    کد خبر :349239

بازیکن تیم ملی والیبال ساحلی ایران گفت: با توجه به اردوهای داخل کشور و تمریناتی که پشت سر گذاشتیم با آمادگی کامل در بازی های آسیایی به مصاف حریفان می رویم.

به گزارش بازتاب و به نقل از فدراسیون والیبال، آرش وکیلی با بیان اینکه اولین تیمی بودیم که به محل بازی‌های آسیایی رسیدیم،گفت: از فدراسیون والیبال جای تقدیر دارد که زودتر به محل بازی‌ها آمدیم تا با شرایط آب و هوایی عادت کنیم.

وی تصریح کرد: با آمادگی کامل به پالمبانگ آمدیم و کادرفنی و بازیکنان هر دو تیم از ماه های گذشته برای بازی‌های آسیایی هدف گزاری کرده بودند که امیدواریم بهترین نتیجه ممکن را بدست بیاوریم.

بازیکن تیم ملی والیبال ساحلی ایران با اعلام اینکه پنج جلسه تمرین توپی را در پالمبانگ پشت سر گذاشتیم،افزود: تمرینات خوبی را در پالمبانگ داشتیم یک جلسه بدنسازی هم پشت سر گذاشتیم و با آمادگی کامل به مصاف حریفان خواهیم رفت.

آرش وکیلی ادامه داد: در گروه نسبتا خوبی قرار گرفتیم و روز دوشنبه ۲۹ مردادماه اولین بازی خود در این دوره از رقابت ها را مقابل تیم تایلند برگزار خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، هجدهمین دوره بازی‌های آسیایی از ۲۷ مرداد تا ۱۱ شهریور به میزبانی اندونزی برگزار خواهد شد و کاروان ورزشی ایران نیز با ۳۷۸ ورزشکار در این بازی ها حضور خواهد داشت.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید