پلمب صرافی‌ها جواب داد/ نرخ دلار کاهش یافت

    کد خبر :349201

بعد از برخورد قهری نیروی انتظامی با صرافی‌های متخلف که منجر به پلمب برخی شعب صرافی‌های بانکی شده است، نرخ اندکی متعادل شد.

به گزارش مهر، بازار فردوسی امروز حال و هوای دیگری داشت. نیروی انتظامی برخورد قهری با صرافی های متخلف را آغاز کرده و چندین صرافی تاکنون پلمب شده اند که در این راستا نام برخی شعب صرافی های بانکی نیز که عاملان بانک مرکزی در توزیع ارز مداخله ای به شمار می رفتند نیز به چشم می خورد.

در این میان هم اکنون صرافی ها از عرضه بیشتر ارز طبق قوانین و مقررات بانک مرکزی خبر می دهند و می گویند مردم مراجعات بیشتری برای فروش ارز خود دارند؛ اگر چه هنوز هم تردیدهایی نسبت به فروش ارز از سوی فروشندگان خرد وجود دارد.

فعالان بازار پیش بینی می کنند طی هفته های آینده نرخ کاهش بیشتری را تجربه کرده و عرضه ارز در بازار بیشتر شود، همان طور که مقامات مسئول در کانون صرافان نیز خبر از افزایش عرضه طی روزهای آینده داده اند که همین امر منجر به کاهش نرخ خواهد شد.

گزارش میدانی خبرنگار مهر حکایت از آن دارد که نرخ خرید هر دلار آمریکا ۱۰ هزار و ۳۵۰ تا ۱۰ هزار و ۴۴۰ تومان، نرخ خرید هر یورو ۱۲ هزار و ۳۰ تومان و فروش ۱۲ هزار و ۵۰ تومان است.

همچنین هر پوند برای خرید از مردم ۱۳ هزار و ۲۲۰ تومان و برای فروش ۱۳ هزار و ۳۲۰ تومان، لیر ترکیه برای خرید یک هزار و ۸۶۵ تومان و برای فروش یک هزار و ۸۸۰ تومان و یوآن برای خرید یک هزار و ۵۱۲ تومان و برای فروش یک هزار و ۵۲۲ تومان است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید