استقرار پزشکان در ۶۰ هتل مکه/شیفت های ۲۴ ساعته

    کد خبر :349068

دکتر علی اصغر پیوندی با حجت الاسلام والمسلمین سیدجواد شهرستانی، نماینده آیت الله سیستانی در ایران دیدار و گزارشی از ارائه خدمات درمانی مرکز پزشکی حج و زیار ت هلال احمر به زائران ارئه کرد.

در این دیدار یکی از حافظان و قاریان برجسته که قرآن را آیه به آیه ، صفحه به صفحه، به صورت آیات برعکس و ضربدری و… حفظ بود، حضور داشت که مورد تفقد رئیس جمعیت هلال احمر قرار گرفت.

به گزارش مهر،رئیس جمعیت هلال احمر همچنین از آشپزخانه مرکزی مکه که به تازگی راه اندازی شده، ظرفیت پخت بالای ۷۰ هزار نفر را داشته و آشپزخانه جدید و مکانیزه است؛ بازدید و بر ضرورت برنامه ریزی و همکاری بیشتر مرکز پزشکی و سازمان حج تاکید و اظهار کرد که در این بخش باید توجه و دقت بیشتری شود تا جلوی هرگونه تهدید برای سلامت زائران گرفته شود.

وی در ادامه ضمن بازدید از مراکز درمانگاهی مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر در مکه، گفت: در بیش از ۶۰ هتل مکه، پزشکان مرکز پزشکی مستقر هستند و به نسبت کاروان ها پزشکان در شیفت های مختلف فعال هستند در هتل هایی که بیش از ۳ کاروان مستقر است، شیفت های ۲۴ ساعته وجود دارد و سیستم ارائه خدمات در هتل های دارای زائران بیشتر، شبانه روزی و درمانگاهی است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید