ماجرای پاره‌ کردن قرارداد بانوان توسط مدیرعامل یک تیم فوتسال

  • ورزشی
  • شنبه ۲۷ مرداد ۱۳۹۷ ۱۴:۰۲
    کد خبر :349012

ملی پوش فوتسال بانوان پس از انصراف تیم مورد نظرش از مسابقات لیگ برتر گفت: گویا اصلا قصد تیمداری نداشتند و فقط به دنبال مطرح کردن نام خود بودند.

چهاردهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتسال بانوان هفته دوم خود را پشت سرگذاشته است و تیم نامی نو یک هفته پس از آغاز رقابت‌ از حضور در مسابقات انصراف داد.

مهسا کمالی در گفتگو بامهر درباره اتفاقات رخ داده در این تیم گفت: حدود ۴ روز به آغاز رقابت‌های لیگ برتر از سوی مسئولان این تیم، برای عقد قرار داد با ما تماس گرفتند، قرارداد را امضا کردیم و قرار بود شهرزاد مظفر به عنوان مشاور فنی و باورساد به عنوان سرمربی در کنار تیم باشند.

او افزود: در قرار داد ذکر شده بود که در صورت عدم قهرمانی تیم، ۲۰ درصد از مبلغ قرار کم شود که ما نپذیرفتیم و مدیر عامل گفت این بند از قرار داد حذف می شود. اما حذف نشد، حتی ما از آنها خواستیم که این بند را خط بزنند. روز آخر که یکی از بازیکنان برای عقد قرار داد رفته بود متوجه شدیم که هنوز این بند حذف نشده است. کجای دنیا تیم را در سال نخست حضور در رقابت‌ها و ۳ روز مانده به آغاز مسابقات می بندند و از آن انتظار قهرمانی دارند.

کمالی تصریح کرد: مربی تیم برای اعتراض به این مساله نزد طاهری، مدیر عامل رفت که با برخورد بد او مواجه شد. طاهری قرار داد را جلوی روی مربی پاره کرد!

ملی پوش فوتسال بانوان در ادامه اظهار کرد: پس از این اتفاق به تهران برگشتیم که مجدادا با ما تماس گرفتند و بیان کردند آیا در صورت تغییر مربی حاضر به بازی هستید؟ که ما قبول کردیم اما دوباره شب تماس گرفتند و اعلام کردند که از تیمداری منصرف شده اند. گویا آنها اصلا قصد تیمداری نداشتند و تنها می خواستند اسم خود را برای مدتی مطرح کنند.

کمالی با اشاره به عدم حمایت‌های فدراسیون و سازمان لیگ افزود: از سازمان لیگ به ما گفتند شما خودتان مقصر هستید! گویا اصلا برای سازمان لیگ مهم نیست که چگونه با ملی پوشان رفتار می کنند. مشکل اینجاست که قرار داد محکم با بانوان نمی بندند. تبلیغات هم که در فوتسال بانوان وجود ندارد، قول پخش بازی ها را داده بودند اما هیچ کدام عملی نشد.

وی درباره قرار داد با تیم جدید گفت: پس از اتفاقات رخ داده با تیم پالایش نفت آبادان قرار داد بستم و هفته پیش نیز بازی کردم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید