راه اندازی کلینیک کسب و کار در پژوهشگاه مواد و انرژی

    کد خبر :348953

برنامه راه اندازی کلینیک کسب و کار در مرکز رشد پژوهشگاه مواد و انرژی تهیه شد.

به گزارش بازتاب به نقل از پژوهشگاه مواد و انرژی، دکتر محمدرضا دادفر مدیر مرکز رشد پژوهشگاه مواد و انرژی در خصوص کلینیک کسب و کار گفت : این کلینیک با هدف کمک و ارتقاء توانمندی‌های فردی، گروهی و سازمانی و همچنین توسعه محصولات و خدمات شرکت‌ها و افراد خلاق و کارآفرین در این زمینه فعالیت خود را آغاز خواهد کرد.

وی عنوان کرد: مشاوره بازاریابی، مشاوره منابع انسانی ، مشاوره طراحی ساختار، سیستم‌ها و فرآیندها، مشاور در حوزه امور دانش بنیان، مشاورمالی و حقوقی، مشاور توسعه فناوری و کسب و کار، مشاوره مالکیت فکری و تجاری سازی، استانداردها، مشاوره حوزه بین الملل، مشاوره حوزه مهندسی مواد، شناسایی و انتخاب مواد و آزمون های مربوط توسط این مرکز ارائه می‌شود.

دادفر افزود: همچنین خدمات مشاوره‌ای مختلفی در راستای بهبود توسعه کسب و کار، استعداد، مهارت رشته تحصیلی و یا نیاز بازار قابل حصول است.

مدیر مرکز رشد پژوهشگاه مواد و انرژی خاطر نشان کرد: امیدواریم راه‌اندازی این کلینیک منجر به تربیت و پرورش دانش آموختگان مهارتی کارآفرین، ارتباط دانشجویان با کارآفرینان به منظور استفاده از تجربیات و ایجاد شبکه‌ای بین پژوهشگاه، صنایع و کارآفرینان شود.

وی با بیان اینکه کلینیک های کار آفرینی و اشتغال یکی از حلقه های تکمیل کننده چرخه فناوری در کشور است، گفت: کلینیک های کسب و کار با استفاده از مشاوره‌های تخصصی، برگزاری آموزش‌های کاربردی و نیز همکاری با مراکز و افراد با تجربه در این زمینه‌ها می‌توانند به شناسایی مسائل و عارضه‌های موجود کمک نموده و راهکارهای اثر بخش در راستای بهبود آنها ارائه دهند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید