معاون امور مناطق شهرداری تهران عنوان کرد

بهره‌گیری از ظرفیت گردشگری شهر تهران برای ایجاد شغل

    کد خبر :348883

معاون هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران در بازدید از منطقه 11 گفت: ظرفیت گردشگری شهر تهران بسیار بالاست و می خواهیم با تعامل میراث فرهنگی آن را رونق دهیم و از این پتانسیل برای ایجاد شغل استفاده کنیم.

اولین نشست شاپور رستمی معاون هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران با شهردار و مدیران شهرداری منطقه 11 صبح امروز برگزار شد ودر ادامه با بازدید از سطح منطقه و پروژه های در دست اجرا به پایان رسید.
رستمی در این نشست ضمن تأکید بر اهمیت تلاش کارکنان شهرداری برای ایجاد شور ونشاط بین شهروندان، نگاه ویژه مدیریت شهری به خدمات رسانی و تکریم مردم را با هدف ارتباط مستقیم با شهروندان حائز اهمیت دانست و گفت: اگر قرار است کاری انجام دهیم و پروژه ای اجرا کنیم باید همه مردم از آن بهره مند شوند و در همین راستا یکی از محورهایی که بر آن تأکید شده این است که در هر محله یک پروژه داشته باشد.
رستمی همچنین بر اهمیت عملکرد قانونمند و رعایت نظم قانونی در شهرداری و تأثیر آن بر شهر تهران تأکید کرد و افزود: منطقه 11 یکی از حساس ترین مناطق است که باید از نظر حوادث و پدافندی آمادگی لازم را داشته باشیم .
به گزارش ایسنا،معاون هماهنگی امور مناطق شهرداری تهران همچنین پاکسازی چهره شهر از تکدی گری ، نوسازی بافت فرسوده، توجه ویژه به نظافت و پاکیزگی شهر و جمع آوری به موقع پسماند را مورد توجه قرار داد و خاطر نشان کرد: پایتخت الگوی کشور است و اقدامات منطقه 11 نیز به لحاظ موقعیت خاصی که دارد در سطح ملی دیده می شود.
بر اساس گزارش روابط عمومی شهرداری منطقه 11، وی با اشاره به اهمیت موضوع گردشگری و پتانسیل شهر تهران برای ورود به این صنعت گفت: علی رغم ظرفیت بالای گردشگری در شهر تهران، این موضوع پنهان است و باید با استفاده از ظرفیت های ایجاد شده در بخش های بوم گردی، بافت تاریخی و … صنعت گردشگری را که یکی از صنعت های پولساز دنیاست؛ با تعامل میراث فرهنگی رونق دهیم و از این پتانسیل برای اشتغال و ایجاد شغل هم استفاده کنیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید