پرونده پرسپولیس و استقلال روی میز مجلس

    کد خبر :348713

برنامه «ورزش بدون ویرایش» رادیو گفتگو موضوع بررسی پرونده تیم های فوتبال استقلال و پرسپولیس در مجلس را به بحث و گفتگو می گذارد.

«ورزش بدون ویرایش» که برنامه ای ورزشی از رادیو گفتگو با هدف به چالش کشیدن موضوعات حوزه ورزش است، ۲۷ مرداد ماه موضوع تحقیق و تفحص از پرونده استقلال و پرسپولیس در مجلس را در دستور کار دارد.

این شبکه رادیویی با هدف توجه به حوزه ورزش که از موضوعات مورد توجه بخش عمده ای از مخاطبان این شبکه است، برنامه ای را با عنوان «ورزش بدون ویرایش» روی آنتن می برد.

رویا ولیزاده تهیه کننده این برنامه رادیویی درباره ویژگی های «ورزش بدون ویرایش» گفت: این برنامه با اهتمام ویژه‌ای تلاش می‌کند تا تحلیلی درست از جریان‌های ورزشی و چالش‌های این حوزه را با حضور صاحب‌نظران و مدیران ورزشی از طیف‌های مختلف تقدیم مخاطبان کند.

وی ادامه داد: تحقیق و تفحص از پرونده استقلال و پرسپولیس در مجلس موضوعی است که در برنامه ۲۷ مرداد ماه «ورزش بدون ویرایش» با حضور کارشناسان به آن خواهیم پرداخت.

این تهیه‌کننده رادیو گفتگو همچنین از حضور امیررضا واعظ آشتیانی مدیرعامل اسبق استقلال، سید کاظم اولیایی مدیرعامل اسبق استقلال و پاس و مهدی هژبری سردبیر روزنامه خبر ورزشی به عنوان مهمانان حضوری این برنامه و امیر عابدینی مدیرعامل اسبق پرسپولیس، کاتب نماینده مجلس و طیبه سیاووشی نماینده مجلس به عنوان مهمانان تلفنی این برنامه یاد کرد.

ولیزاده وضعیت این پرونده در مجلس، قرار ۶ ماه مجلس برای ۲ باشگاه پرسپولیس و استقلال، وضعیت فساد در فوتبال و وضعیت خصوصی شدن ۲ باشگاه پرسپولیس و استقلال را مهم ترین محورهای این برنامه دانست.

علاقه‌مندان به تحلیل های ورزشی می توانند «ورزش بدون ویرایش» را پنجشنبه ها ساعت ۱۶ روی موج اف ام ردیف ۱۰۳,۵ از رادیو گفتگو بشنوند.

رویا ولیزاده تهیه کننده و شهرام نوروزی کارشناس مجری در این برنامه با مخاطبان همراه خواهند بود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید