سرمربی کره شمالی: داور مقابل ایران پنالتی ما را نگرفت

  • ورزشی
  • جمعه ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ ۱۷:۱۵
    کد خبر :348487

سرمربی تیم فوتبال امید کره شمالی گفت: داور بازی با ایران برای ما یک پنالتی نگرفت.

به گزارش مهر از اندونزی، جو سویگ بعد از شکست تیم فوتبال امید کره شمالی مقابل ایران در بازی های آسیایی در نشست خبری گفت: به عنوان بازی دوم که در زمان بسیار کوتاهی بعد از بازی اول برگزار شد ، برای ما بازی سخت و فشرده ای بود. در دیدار مقابل ایران فرصت خوبی داشتیم تا در صورت پیروزی به صعود نزدیک شوم اما متاسفانه باختیم.

وی ادامه داد: نیمه دوم خیلی زود اخراجی دادیم و همین اخراج کار ما را سخت کرد و بازیکنانم دچار افت روحی شدند . به نظر من داور یک پنالتی هم برای ما نگرفت.

سرمربی کره تاکید کرد: حالا فقط یک تک فرصت برای ما مانده و باید بازی اخر با عربستان بازی کنیم و ببریم.

وی در پاسخ به این سوال که همواره تیم های امید و جوانان کره شمالی تا مراحل حذفی صعود کرده اند حالا این ناکامی آیا برای شما ناامید کننده نیست: باید بگویم که همواره در تورنمنت فشرده ای مثل بازی های آسیایی بازی در کم تر از ٢ روز خسته کننده است ناامید کننده نبوده چرا که ما بازی اول یک امتیاز گرفتیم و امروز باختیم اما همچنان شانس داریم.

سرمربی کره شمالی تاکید کرد: در جریان بازی وقتی پنالتی ما گرفته نشد و یک بازیکن هم اخراج شد تمرکزمان بهم ریخت و اینها عوامل اصلی باخت ما بودند.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار ایرانی که پرسید با توجه به شناختتان از عربستان آیا توان شکست دادن تیم را برای صعود دارید؟ گفت:من بازی اول عربستان را دیدم و امروز هم بازی این تیم مقابل میانمار را انالیز خواهم کرد اما انچه که برای ما اهمیت دارد این است که اگر می خواهیم صعود کنیم باید مقابل این تیم در بازی سوم با تمرکز کامل و شجاعانه بازی کرده و با کسب پیروزی صعود کنیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید