انتشار عکسی قدیمی در توییتر سامسونگ و ادعای ثبت‌شدن آن توسط گلکسی ای 8

    کد خبر :348261

توییتر سامسونگ برزیل روز گذشته تصویری را به‌اشتراک گذاشت و ادعا کرد که توسط مدل ۲۰۱۸ گوشی گلکسی A8 ثبت شده؛ ادعایی که ظاهرا از واقعیت به‌دور است.

هواوی سال ۲۰۱۶ عکسی را روی خروجی اکانت رسمی خود در گوگل‌پلاس قرار داد و گرچه به‌طور مستقیم به ثبت‌شدن آن توسط گوشی پی ۹ اشاره نکرده بود، اما به‌طور ضمنی اعلام کرده بود که دوربین دوگانه‌ی به‌کار رفته در این اسمارت‌فون، تصویر یادشده را ثبت کرده است. مدت زیادی نگذشته بود که مشخص شد آن تصویر قبلا توسط دوربین ۲۶۰۰ دلاری Canon EOS 5D Mark III و با بهره‌گیری از لنز ۱۹۰۰ دلاری EF70-200 f/2.8L IS II USM گرفته شده است.

روز گذشته داستان مشابهی برای شعبه‌ی برزیلی سامسونگ اتفاق افتاد. توییتر سامسونگ برزیل در روز شانزدهم آگوست، عکس زوج جوانی را منتشر کرد و ادعا کرد که تصویر یادشده توسط دوربین سلفی گوشی گلکسی A8 2018 ثبت شده است؛ اما آن‌طور که مشخص شده، این عکس در حقیقت در سال ۲۰۱۵ و با عنوان «پرتره‌ای از یک زوج زیبایِ خوشحالِ خودمانی» گرفته شده است. جالب اینجا است که توییتر سامسونگ برزیل باری دیگر این اشتباه را تکرار کرد؛ این صفحه برای پروموت کردن عکس قبلی، تصویر دیگری را زیر پست قبلی منشن کرد که نهایتا مشخص شد توسط Getty Images گرفته شده است.

کاربری در توییتر، در بخش کامنت‌های پست یادشده این موضوع را به Samsung اطلاع داد و این شرکت هم، در پاسخ عذرخواهی کرد و گفت:معذرت می‌خواهیم؛ حق با شما است. بسیاری از تصاویری که ما در توییترمان پست می‌کنیم، توسط گوشی‌های هوشمند خودمان ثبت شده‌اند، اما بعضی دیگر -مثل این عکس- [تصاویر اختصاصی نیستند، اما] بیان‌گر نگرش کاربران هدف ما هستند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید