همکاری انجمن پرستاری کانادا و ایران

    کد خبر :348205

مدیر امور بین الملل سازمان نظام پرستاری ایران، از ابراز علاقه انجمن علمی پرستاری کانادا برای همکاری بیشتر با کشورمان در حوزه های تخصصی پرستاری با خبر داد.

ابراهیم محمدی با اشاره به نشست انجمن های پرستاری سراسر دنیا در ژنو، گفت: در نشست ژنو که اوایل خرداد ۹۷ برگزار شد، نمایندگان سازمان نظام پرستاری کشورمان علاوه بر حضور در نشست های رسمی، دیدارها و گفتگوهایی نیز با نمایندگان انجمن های علمی پرستاری برخی کشورها داشتند.

وی از جمله دیدارها و گفتگوهای نمایندگان پرستاری ایران با سایر کشورها را دیدار با انجمن علمی پرستاری کانادا و برخی کشورهای آفریقایی و اروپایی عنوان و تاکید کرد: این دیدارها و گفتگوها برای تقویت بدنه پرستاری صورت گرفته است.

به گزارش مهر ،محمدی با اشاره به دعوت از انجمن های علمی پرستاری برای ارتباط بیشتر با پرستاری ایران، اظهارداشت: از جمله انجمن های علمی پرستاری در این نشست، نمایندگان کانادا بودند که از حضور در ایران برای همکاری بیشتر در حوزه تخصصی پرستاری استقبال کردند.

مدیر امور بین الملل سازمان نظام پرستاری ایران، در واکنش به دعوت از انجمن علمی پرستاری آمریکا برای حضور کشورمان، تاکید کرد: ما هیچ گونه گفتگو و دیداری با انجمن پرستاری این کشور در ژنو نداشته ایم و هیچ توافقی برای حضور انجمن علمی پرستاری آمریکا در ایران صورت نگرفته است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید