امری: چک، دروازه‌بان شماره یک آرسنال می‌ماند

  • ورزشی
  • جمعه ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ ۱۱:۱۲
    کد خبر :348076

سرمربی توپچی‌ها برای فصل جدید به دروازه‌بان کهنه‌کار تیمش اعتماد کرده است.

اونای امری سرمربی تیم فوتبال آرسنال می‌گوید که در این فصل هم پتر چک دروازه‌بان اول توپچی‌ها خواهد ماند و در بازی هفته دوم این تیم در لیگ برتر انگلیس مقابل چلسی در ترکیب اصلی قرار خواهد گرفت.

چک در هفته اول لیگ برتر مقابل منچسترسیتی عملکردی متزلزل ارائه کرد و در بازیسازی از مقابل دروازه مشکل داشت.

با این وجود امری از عملکرد سنگربان سابق چلسی دفاع و تأکید کرد که او به او برای دفاع از دروازه آرسنال در بازی مقابل آبی‌های لندن اعتماد دارد.

امری که تیمش یک دروازه‌بان جدید به نام برند لنو را در بازار تابستانی امسال به خدمت گرفته است، درباره چک 36 ساله گفت: برای بازی شنبه تصمیم‌گیری برای من خیلی آسان است. پتر چک می‌تواند به ایفای نقش به عنوان دروازه‌بان اول ما ادامه دهد. من به او اعتماد دارم. با این حال اگر برند هم در ترکیب قرار بگیرد، من به او هم اعتماد خواهم داشت.

سرمربی آرسنال ادامه داد: من از عملکرد او بسیار راضی‌ام. او تجربه دارد، عملکردش از نظر کیفی در سطح بالایی است اما در موردبرند لنو هم وضعیت همین است. هر دو آنها برای ما دروازه‌بان‌هایی مهم هستند اما با ویژگی‌های متفاوت. با این حال هر دوی آنها توانایی بازی در سیستم ما را دارند.

با وجود شکست خانگی در بازی هفته نخست مقابل منچسترسیتی، امری می‌گوید دلیلی برای تغییر دادن برنامه بازی تیمش نمی‌بیند.

او عنوان کرد: ما یک برنامه بازی داریم که یک فرآیند است.این بازی خارج از خانه است اما ما باید شخصیت‌مان را حفظ کنیم. باید با همان ذهنیت قبلی به میدان برویم. من فکر می‌کنم که در بازی مقابل منچسترسیتی، تیم به برنامه بازی‌اش پایبند ماند و با اینکه باختیم روحیه‌اش را در تمام 90 دقیقه حفظ کرد. من می‌خواهم که تیمم به همین روند ادامه دهد و تا آخرین دقیقه بازی بجنگد البته با عملکردی بهتر نسبت به بازی یکشنبه.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید