ماچالا: تلاش کردیم خانزاده را مهیای بازی کنیم/ ژورکوف: ترس از السد به انگیزه تبدیل می‌شود

  • ورزشی
  • جمعه ۲۶ مرداد ۱۳۹۷ ۹:۲۵
    کد خبر :347975

سرمربی تیم الاهلی قطر از تلاش برای درمان سریع‌تر ملی‌پوش ایرانی خبر داد.

میلان ماچالا در نشست خبری پیش از بازی هفته سوم این رقابت‌ها برابر ام‌صلال گفت: تلاش کردیم برخی از بازیکنان به ویژه محمدرضا خانزاده را مهیای بازی کنیم اما او در بازی با ام‌صلال غایب است و خلیل شریف را هم نخواهیم داشت.

سرمربی 75 ساله تیم الاهلی دوحه افزود: نمایش خوبی در بازی هفته دوم لیگ ستارگان قطر داشتیم اما هنوز کار زیادی باید انجام دهیم و به سطحی خواهیم رسید که مورد نظرم است. بازی سختی برابر ام‌صلال داریم و حریف تیم قدرتمندی است. باید با احتیاط گام برداریم و می‌بینیم در برخی بازی‌های لیگ ستارگان شش یا 10 گل به ثمر می‌رسند.

امید ابراهیمی و محمدرضا خانزاده، 2 ملی‌پوش ایرانی تیم الاهلی دوحه هستند. این تیم امشب (جمعه) رو در روی ام‌صلال قرار می‌گیرد.

کریستین ژورکوف، سرمربی فرانسوی یاران مهدی طارمی در تیم الغرافه نیز درباره بازی هفته سوم لیگ ستارگان قطر برابر السد که هفته پیش 10 بر یک از سد العربی گذشته بود اظهار داشت: من تغییر بزرگ در ترکیب تیم الغرافه را دوست ندارم و فقط در صورت مصدومیت و غیبت بازیکنی دست به این کار خواهم زد. تمرکز ما در بازی با السد شکستن خط دفاعی این تیم است و تمام تلاش‌ خود را برای حمله‌ خواهیم کرد.

به گزارش تسنیم ،وی افزود: نگرانی از تیم السد با توجه به پیروزی اخیر 10 بر یک آنها وجود دارد اما این ترس بلافاصله پس از شروع بازی به انگیزه تبدیل می‌شود. مهم این است که در تمامی بازی‌ها تمرکز خود را داشته باشیم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید