معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده اعلام کرد

اختصاص۲۳۰ میلیارد تومان به «بیمه زنان سرپرست خانوار» در بودجه ۹۷

    کد خبر :347767

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده ضمن اشاره به آخرین پیگیری‌ها در خصوص «بیمه زنان سرپرست خانوار» گفت: بر اساس آخرین پیگیری‌ها ۲۳۰ میلیارد تومان از طرف رئیس سازمان برنامه و بودجه به این منظور اعلام شد که در بودجه سال ۱۳۹۷ در نظر گرفته شده است.

معصومه ابتکار در بازدید از طرح‌های اشتغالزایی و بوم‌گردی روستای عنبران علیای شهرستان نمین استان اردبیل در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در آستانه هفته دولت در جمع مردم و مسئولان استان اردبیل حضور یافتیم تا از نزدیک سیاست‌ها و برنامه‌های دولت را در حوزه زنان و خانواده اعلام کنیم، گفت: دیدار از روستاها و بازدید از فعالیت‌های کارآفرینی، تولید و اشتغال جزو برنامه‌های ما در این سفر است.

ابتکار با بیان اینکه روستاهای استان اردبیل جزو زیباترین روستاهای کشور بوده و دارای سرمایه مردمی هستند، افزود: روستای عنبران یک روستای مرزی بوده و نقش مهمی در کشور دارد.

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده با بیان اینکه کار صنایع دستی بانوان در این روستا بسیار ارزشمند بوده و آموزشی برای فرزندان و نسل‌های آینده است، تصریح کرد: مشکلات موجود در این منطقه از جمله مشکلات آب نیز با تلاش‌های استاندار اردبیل حل خواهد شد.

وی با بیان اینکه طرح‌های حمایت از کارآفرینی در دستور کار قرار دارد، افزود: با همکاری سازمان صنایع دستی و فنی و حرفه‌ای برای آموزش، توان‌افزایی و تولید صنایع استاندارد و بازاریابی حمایت خواهیم داشت.

ابتدار به ضرورت استفاده از IT و ICT برای بازاریابی صنایع دستی تاکید کرد و گفت: شبکه آموزش استانی نیز برای بازاریابی و تجارت تولیدات بانوان راه‌اندازی خواهد شد.

به گزارش ایسنا، معاون رئیس جمهور با اشاره به برگزاری اجلاس زنان اوراسیا در سن‌پترزبورگ روسیه در شهریور ماه سالجاری، گفت: در این اجلاس نمایندگان فراکسیون بانوان مجلس حضور خواهند یافت و دستاوردهای زنان ایرانی و پیشرفت‌ها و تجربیات آنان، سهم زنان ایرانی در مقابله با تحریم‌ها، تحقق اقتصاد مقاوتی و کمک به تولید ملی و اصلاح الگوی مصرف ارائه خواهند کرد.

ابتکار خاطرنشان کرد: آخرین پیگیری ما در خصوص بیمه زنان سرپرست خانوار این بود که ۲۳۰ میلیارد تومان از طرف رئیس سازمان برنامه و بودجه اعلام شد که در بودجه سال ۱۳۹۷ در نظر گرفته شده است.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید