نسخه جدیداندرویدی گوگل به زودی می‌آید

    کد خبر :34763

گوگل چند هفته پیش نسخه پیش‌نمایش ۲ اندروید O را منتشر کرده بود، با این‌که هنوز زمان زیادی از عرضه این نسخه نگذشته اکنون شاهد انتشار نشخه پیش‌نمایش ۳ اندروید O از جانب گوگل هستیم.

گوگل ماه گذشته در اولین روز کنفرانس I/O 2017 از دومین نسخه پیش‌نمایش اندروید O رونمایی کرد، اکنون نیز تنها پس از گذشت چند هفته شاهد انتشار سومین نسخه پیش‌نمایش اندروید O از جانب گوگل هستیم.

به گزارش بازتاب به نقل از فارنت، ایمیجِ کاملِ سومین نسخه پیش‌نمایش اندروید O برای تمامی گوشی‌هایی که از اندروید O پشتیبانی می‌کنند منتشر شده و جالب است بدانید این ایمیج حاوی آخرین نسخه API برای اندروید O است.

به این نکته نیز اشاره کنیم که در حال حاضر تنها تعداد انگشت‌ شماری از گوشی‌ها از اندروید O پشتیبانی می‌کنند. به این ترتیب فعلا تنها گوشی‌های نکسوس 5X, نکسوس 6P, نکسوس پِلِیرِ، پیکسل سی و پیکسل ایکس‌ ال را می‌توان از گوشی‌هایی دانست که می‌توانند طعم سومین نسخه پیش‌نمایش اندروید O را بچشند.

از طرف دیگر بوت‌لودر این گوشی‌ها نیز باید آنلاک شده باشد. در بالا اشاره کردیم که آخرین API گوگل در سومین نسخه پیش‌نمایش اندروید O حضور پیدا کرده است، در نتیجه انتظار می‌رود از حالا به بعد توسعه‌دهندگان بتوانند مراحل نهایی را در اپلیکیشن‌های خود برای پشتیبانی از اندروید O اعمال کنند.

این نسخه همان‌گونه که از نامش پیداست، نسخه‌ای پیش‌نمایش از نسخه نهایی اندروید O است و در نتیجه به لحاظ عملکرد نمی‌توان انتظار زیادی از این نسخه داشت. گوگل نیز اعلام کرده است که نسخه پیش‌نمایش ۳ اندروید O ممکن است سرعت مطلوبی نداشته باشد و کاربر در حین کار با اشکال‌های نرم‌افزاری روبرو شود.

با این شیوه‌ای که گوگل در پیش گرفته است انتظار می‌رود شاهد نسخه‌های پیش‌نمایش دیگری نیز از اندروید O باشیم اما کاملاً مشخص است که گوگل از برنامه زمان‌بندی برای انتشار نسخه‌نهایی اندروید O جلو افتاده است.

در نتیجه چه بسا که کاربرانِ گوشی‌های نکسوسِ گوگل تا اواخر تابستان امسال طعم شیرین جدیدترین نسخه اندروید را که در حال حاضر آن را با نام اندروید O می‌شناسیم را بچشند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید