شعبانی‌بهار: تلاش کمانداران اگر همراه با نتیجه باشد بهتر است/ ملی‌پوشان کمبود نداشتند

  • ورزشی
  • پنجشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۷ ۹:۵۰
    کد خبر :347440

رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان گفت: کمانداران مصمم هستند که کار ویژه‌ای انجام دهند و اگر تلاش آنها همراه با نتیجه باشد، بهتر است.

غلامرضا شعبانی‌بهار در خصوص بازدید ژاله فرامرزیان، معاون مالی وزارت ورزش و جوانان از اردوی تیم ملی تیراندازی با کمان اظهار داشت: حضور مسئولان درجه اول ورزش کشور در اردوی تیم‌های ملی از جمله تیراندازی با کمان فی نفسه کار خوب و مدیریتی است و هم از نظر روحی و روانی بسیار مثبت است. طی این بازدیدها ورزشکاران احساس می‌کنند مورد توجه هستند و مسئولان کارها و مشکلات‌شان را رصد می‌کنند و پای صحبت‌های آنها می‌نشینند و اثر خوبی دارد. خوشبختانه در این بازدید نگاه حمایتی مسئولان وزارت ورزش پررنگ بود.

وی در ادامه افزود: فرامرزیان از مدیران اصلی وزارت ورزش و تصمیم‌ساز و تصمیم‌گیر در مسائل مالی است و بازدید از این اردوها برای او و ما مفید است و سود دوطرفه دارد. وی با نگاه مثبت در مسائل ما ورود کرد و حمایت مالی وزارت ورزش از ورزشکاران و فدراسیون را اعلام کرد که دستاورد خوبی برای ما و ورزشکاران داشت. درخواست ورزشکاران خانم هم در مورد خوابگاه بود که وی قول حمایت داد.

رئیس فدراسیون تیراندازی با کمان در خصوص آخرین وضعیت کمانداران اعزامی به بازی‌های آسیایی 2018 گفت: بچه‌ها هر آنچه پیش‌بینی می‌کردیم و طراحی کرده بودیم را در اختیار داشتند و مرحله به مرحله کارها را پیش بردیم. در صحبت ورزشکاران چیزی به عنوان کمبود وجود ندارد و ما تلاش خود را کردیم که بهترین امکانات را داشته باشند. کمانداران در گذشته سابقه این‌گونه برنامه‌های مستمر و اردوها و مسابقات مداوم را نداشتند و اگر هم بوده، بسیار ناچیز بوده است. مربیان هم تمام تمرینات و کارها را انجام دادند و تیم امروز عازم جاکارتا می‌شود. امیدواریم بهترین عملکرد را داشته باشیم. بچه‌ها مصمم هستند که کار ویژه‌ای انجام دهند، البته مهم تلاش آنهاست و اگر همراه با نتیجه هم باشد، بهتر است.

 

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید