ارائه خدمات صنعتی سازی نانو فناوری به شرکت‌های دانش بنیان

    کد خبر :346874

مرکز صنعتی سازی نانو فناوری کاربردی شش پلتفرم فناوری به منظور ارئه خدمات ساخت و تولید در مقیاس نانو را به شرکت‌های دانش‌بنیان ارائه می کند.

به گزارش بازتاب به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، مرکز صنعتی سازی نانو فناوری کاربردی (ICAN)، به‌عنوان یک مرکز ساخت و تولید در مقیاس نانو، در دو زمینه فعالیت می کند.

ارائه خدمات ساخت و تولید با استفاده از تجهیزات مستقر و نیز همکاری فناورانه در قالب پایان نامه و فرصت صنعتی(ICAN) و همکاری با شرکت های دانش‌بنیان از جمله فعالیت های این مرکز به شمار می رود.

این مرکز در فاز نخست، به منظور گسترش خدمات خود و افزایش تعامل و همکاری با شرکت‌های دانش‌بنیان، درصدد برآمده تا شرایط ویژه‌ای برای استفاده و بهره‌برداری شرکت‌های دانش‌بنیان از تجهیزات ساخت و تولید در مقیاس نانو را پیشنهاد دهد.

خدمات این مرکز در قالب ۶ زیر ساخت فناوری هایی مانند نانو الیاف، نانو کامپوزیت پلیمری، نانو پوشش‌های سخت، پلاسمای سرد و نانو کویتاسیون و در نهایت نانو مواد به شرکت‌های دانش بنیان ارائه می‌شود.

مرکز صنعتی سازی نانو فناوری کاربردی (ICAN) به شرکت‌های دانش‌بنیان تخفیف های ۱۰ الی ۳۰ درصدی بر اساس نوع شرکت و حجم خدمات دریافتی ارائه می‌دهد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید