بربط: حرف‌های سرمربی را در زمین پیاده کردیم/ جمعه با تیم منتخب جهان بازی داریم

  • ورزشی
  • چهارشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ ۱۱:۰۰
    کد خبر :346524

ملی‌پوش هندبال کشورمان گفت: دیدار مقابل تیم مالزی به عنوان اولین مسابقه می‌بایست سخت‌ترین دیدار ما می‌شد، اما خوشبختانه با پیاده کردن نکاتی که سرمربی کفته بود، شیرین‌ترین نتیجه را گرفتیم.

سلامان بربط پس از برتری پرگل تیم ملی ایران مقابل مالزی در مسابقات هندبال بازی‌های آسیایی 2018 اظهار داشت: همیشه اولین دیدار آن‌هم در رویداد بزرگی مثل بازی‌های آسیایی سخت‌ترین دیدار به حساب می‌آید، اما خوشبختانه توانستیم این دیدار را با پیاده‌سازی نکات اعلام شده از سوی سرمربی، شیرین به پایان برسانیم.

وی ادامه داد: در این دیدار می‌بایست به هماهنگی لازم برای دیدار سخت مقابل قطر دست می‌یافتیم که خوشبختانه این اتفاق رخ داد. مالزی تیم خیلی قدرتمندی نیست، اما نتیجه کسب‌شده نیز نتیجه‌ای خیلی خوبی برای تیم ما که هدفش حضور در فینال است، به حساب می‌آید.

خط زن تیم ملی هندبال ایران در خصوص دیدار پیش‌روی این تیم مقابل قطر گفت: جمعه مقابل قطر، یعنی تیم منتخب جهان مسابقه داریم و سخت‌ترین دیدارمان خواهد بود، اما باور کنید اعضای تیم ملی هندبال یکدل و هماهنگ و بدون توجه به نام تیم‌ها در میدان حاضر می‌شوند. هدف‌مان تلاش حداکثری و کسب بهترین نتیجه است.

بربط در پایان از تلاش تمام اعضای تیم و کادر فنی تقدیر و تشکر کرد و گفت: این برد شیرین حاصل تلاش گروهی مجموعه هندبال است و امیدوارم مقدمه‌ای باشد برای نتایج خوب ورزشکاران کاروان «یک ایران – یک صدا».

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید