تشریح آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌های کشور/تصادف پراید و اسکانیا دو کشته بر جای گذاشت

  • حوادث
  • چهارشنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ ۱۰:۰۵
    کد خبر :346408

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور با تشریح آخرین وضعیت جوی و ترافیکی راه‌های کشور گفت: بر اثر تصادف پراید و کشنده اسکانیا دو نفر جان باختند.

سرهنگ نادر رحمانی در گفت‌وگو با ایسنا، در مورد آخرین وضعیت ترافیکی راه‌های کشور اظهارکرد: در حال حاضر ترافیک ورودی کلانشهرها را شاهد هستیم و بر همین اساس از پایانه کلانتری تا پل فردیس در آزادراه قزوین – کرج ترافیک نیمه سنگین است همچنین این وضعیت در محدوده گرمدره در آزادراه کرج – تهران نیز مشاهده می‌شود.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور اضافه کرد: در محورهای پاکدشت تهران، شهریار – تهران و قم – تهران نیز ترافیک پر حجم است.

وی در مورد وضعیت جوی در محورهای مواصلاتی کشور نیز گفت: در محور کیاسر – سمنان و همچنین در ارتفاعات کرج – چالوس مه گرفتگی را شاهد هستیم.

سرهنگ رحمانی همچنین با اشاره به یک تصادف منجر به فوت در شب گذشته تصریح کرد: ساعت 22:20 شب گذشته یک دستگاه پراید با یک دستگاه کشنده اسکانیا در محور ایرانشهر – خاش، کیلومتر 65 تصادف کرد که این حادثه باعث فوت دو نفر شد. علت تصادف نیز عدم رعایت حق تقدم از جانب پراید بود و این حادثه منجر شد که خودروی پراید نیز دچار حریق شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید