دستیار سابق ترامپ آماده است با «رابرت مولر» همکاری کند

    کد خبر :346257

دستیار سابق ترامپ در مصاحبه ای اعلام کرد که آماده است با بازرس ویژه تحقیق درباره دخالت مسکو در انتخابات سال ۲۰۱۶ همکاری کند.

به گزارش مهر، شبکه «اِم‌اِن‌اِس‌بی‌سی» در مصاحبه‌ با «اوماروسا مانیگالت نیومن» مدیر سابق دفتر ارتباطات عمومی کاخ سفید که افشاگری‌های اخیر وی علیه ترامپ برای رئیس جمهوری آمریکا دردسرساز شده است، پرسید: آیا فایل‌ های بیشتری هم دارید و ایا حاضر هستید آن ها در اختیار رابرت مولر (بازرس ویژه تحقیق درباره دخالت مسکو در انتخابات سال ۲۰۱۶) قرار دهید؟ گفت: اگر دفتر او (رابرت مولر) دوباره تماس بگیرد، هر چه بخواهند در اختیار قرار خواهم داد.

لازم به ذکر است، افشاگری‌های مدیر سابق دفتر ارتباطات عمومی کاخ سفید در خصوص مدیر سابق دفتر ارتباطات عمومی کاخ سفید به انتشار دو فایل صوتی از «جان کلی» رئیس کارکنان کاخ سفید و ترامپ بر می گردد.

مکالمه «جان کلی» رئیس کارکنان کاخ سفید با وی درباره اعلام خبر اخراجش فایل اول و گفتگوی او با ترامپ و اعلام بی‌اطلاعی دونالد از این رویداد فایل دوم به شمار می رود.

این در حالیست که دونالد ترامپ رئیس جمهوری آمریکا امروز سه شنبه در پیامی توئیتری در واکنش به افشاگری‌ های اخیر دستیار سابق خود در کاخ سفید نوشت: وقتی به آدم بی ارزش، دیوانه و نق نقوئی فرصت داده و در کاخ سفید شغلی را در اختیارش قرار بدهی، حدس می زنم اوضاع خوبی پیش نمی آید. کار خوب را ژنرال کِلی کرد که فوراً چنین سگی را اخراج کرد.

ترامپ دیروز نیز خطاب به افشاگری های وی نوشته بود: «اوماروسا» (Omarosa) گیج و حواس پرت، کسی که در برنامه (تلویزیونی) کارآموز ۳ بار اخراج شده بود، حالا برای آخرین بار اخراج شد. او هیچگاه موفق نبود و هرگز هم موفق نخواهد شد.

رئیس جمهوری آمریکا ادامه داد: او برای شغل خود به من التماس کرده بود؛ اشک در چشمانش جمع شده بود و من موافقت کردم. همه در کاخ سفید از او متنفر بودند. او فاسد و تبهکار بود؛ اما باهوش نبود. من به ندرت او را می‌ دیدم اما شنیدم که کارهای بسیار بدی انجام داده بود. او با دیگران خیلی بد رفتار می‌ کرد و همیشه در جلسه‌ ها و سر کارش غیبت داشت. وقتی ژنرال «کلی» هم با من هم نظر شد، او به من گفت که او یک بازنده است و فقط باعث مشکلات و دردسر می‌شود. من به کلی گفتم اگر ممکن است، مشکل او را حل کند؛ چرا که او تا قبل از اخراج شدنش، حرف‌های خوبی درباره من می زد.

لازم به ذکر است، «اوماروسا مانیگالت نیومن» مدیر سابق دفتر ارتباطات عمومی کاخ سفید و از حامیان ترامپ در روزهای گذشته درباره رئیس‌جمهوری آمریکا اظهاراتی افشاگرانه ای داشت.

وی درباره ترامپ کتابی نوشته و اعلام کرده است که قرار است امروز این کتاب منتشر شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید