اعضای تیم ملی وزنه‌برداری به دیدار کودکان محک رفتند

  • ورزشی
  • سه شنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ ۱۵:۵۸
    کد خبر :346170

اعضای تیم ملی وزنه‌برداری ایران در آستانه حضور در بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا در جمع کودکان مبتلا به سرطان موسسه محک حضور یافتند.

به گزارش مهر، در آستانه برگزاری رقابت‌های وزنه‌برداری بازیهای آسیایی ۲۰۱۸ جاکارتا اندونزی، قهرمانانی چون محمدرضا براری، مجید عسگری، رضا بیرانوند، علیرضا سلیمانی و امیر حقوقی ملی پوشان وزنه برداری کشورمان در اقامتگاه محک حضور یافتند و همراه با مبارزان کوچک مبتلا به سرطان، وزنه سلامتی را با امید بهبودی آنها بالای سر بردند.

در این مسابقه نمادین که برای آمادگی بیشتر و انگیزه قهرمانی تیم اعزامی از سوی فدراسیون وزنه‌برداری و محک ترتیب داده شده بود، کودکان محک در رده‌های مختلف وزنی و طی یک مسابقه‌ هیجان‌انگیز وزنه‌هایی با سیب سلامتی را بالای سر بردند. در پایان این مسابقه خاطره‌انگیز، کودکان محک با اهدای تابلو نقاشی و با آرزوی موفقیت و رکوردشکنی اعضای تیم ملی، آنها را بدرقه کردند.

محک از تمام مردم نیکوکار ایران که همراه روزهای سخت درمان کودکان مبتلا به سرطان هستند، قدردانی می‌کند و برای ورزشکارانی که درس امید به پیروزی و مبارزه را به فرزندانش می‌دهند، آرزوی موفقیت و سلامتی دارد. به امید روزی که کودکان بیشتری در برابر سرطان وزنه سلامتی‌شان را بالای سر ببرند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید