گویی راه‌آهن کرج از حیاط خانه شان می‌گذرد

    کد خبر :346094

معاون فنی و عمرانی شهرداری کرج از حل اختلاف میان ساکنان حاشیه راه‌آهن منطقه 11 و شرکت راه آهن با همکاری این معاونت خبر داد.

عسکر نصیری با اعلام اینکه شکایات فراوانی از سوی شهروندان در خصوص چهارخطه کردن مسیر راه آهن این منطقه به فرمانداری، استانداری و دادگستری ارائه شده بود، اظهار کرد: با توجه به اهمیت موضوع، این معاونت با دعوت نمایندگانی از دو طرف، نسبت به رفع مشکلات و حل اختلافات اقدام کرد.

نصیری اظهار داشت: چهار خطه کردن این مسیر راه آهن موجب شده بود خانه‌های کنار ریل در حریم قرار گیرند و این امر مشکلاتی را برای شهروندان ایجاد می‌کرد.

به گفته وی، این مسئله نزدیک شش ماه به اختلاف میان شهروندان و شرکت راه آهن دامن زده بود که با خواست فرمانداری، شهرداری کرج به این موضوع ورود پیدا کرد و در جلسه‌ای که هفته گذشته برگزار شد؛ مقرر شد مسئله فوق با ارسال نقشه به معاونت شهرسازی و معماری شهرداری کرج مورد بررسی قرار گیرد.

به گزارش ایسنا، معاون فنی و عمرانی شهرداری کرج اضافه کرد: بر این اساس شرکت راه آهن باید نقشه چهارخطه کردن مسیر راه آهن را به شهرسازی تحویل داده و تاییدیه آن را دریافت کند تا به این شکل مشکلات طرح مرتفع شده و دغدغه شهروندان برطرف شود.تصمیمات این جلسه با حضور نماینده فرماندار صورتجلسه شد تا با این اقدام مسیر ورودی و خروجی زیرگذر میرالی و طالقانی برای تردد ساکنان منطقه اصلاح شده و نقشه مسیر راه آهن نیز برای تایید به شهرسازی ارسال شود.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید