آموزش به ایرلاین ها برای آمادگی در برابر بازرسی های ایکائو

    کد خبر :346057

معاون استاندارد پرواز سازمان هواپیمایی کشوری از برگزاری دومین جلسه هماهنگی با معاونان عملیاتی شرکت‌های هواپیمایی در رابطه با برنامه ممیزی ایکائو خبرداد.

به گزارش بازتاب به نقل از سازمان هواپیمایی کشوری، مجید حسنلو گفت: در این جلسه که با حضور مدیرکل و کارشناسان دفتر عملیات پرواز سازمان هواپیمایی کشوری، معاونان و مدیران عملیاتی شرکت های هواپیمایی برگزار شد؛ ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص نحوه بازرسی ها و موارد مورد انتظار بازرسان و بخش هایی از شرکت های هواپیمایی که از سوی ممیزان ایکائو مورد بازدید قرار خواهند گرفت، از شرکت های هواپیمایی خواسته شد آمادگی لازم را برای انجام این بازدید ایجاد و حفظ کنند.

وی افزود: در خلال ممیزی از سازمان هواپیمایی کشوری، ممیزان ایکائو نسبت به بازدید از برخی ارائه کنندگان خدمات هوایی از جمله شرکت های هواپیمایی مراکز نگهداری آموزشی طراحی و ساخت هواپیما نیز اقدام خواهند کرد.

در این نشست بعضی از مدیران و کارشناسان دفتر عملیات و معاونان شرکت های هواپیمایی نقطه نظرات خود را بیان کردند.

گفتنی است؛ یوزاپ – USOAP)Universal Safety Oversight Audit Program) ممیزی سازمان هواپیمایی کشوری ایران از تاریخ ۱۷/۶/۹۷ تا ۲۷/۶/۹۷ تحت عنوان برنامه ممیزی نظارتی ایمنی جهانی توسط ایکائو انجام خواهد شد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید