قول شهردار تهران برای تردد آسان معلولان در بوستان های پایتخت

    کد خبر :346050

رئیس انجمن حمایت از حقوق معلولان از برگزاری جلسه با شهردار تهران خبر داد و گفت: در این جلسه قرار شد شهرداری تهران نسبت به مناسب سازی پارک ها و ایجاد پردیس های ویژه معلولان اقدام کند.

علی همت محمودنژاد در گفتگو با مهر به جلسه با شهردار تهران اشاره کر و گفت: در این جلسه مشکلات معلولان در سطح شهر تهران را مطرح کردیم.

وی به نبود دندانپزشکی به همراه بیهوشی برای معلولان و کم توانان ذهنی اشاره کرد و گفت: همچنین فقدان استراحتگاه برای معلولانی که به منظور درمان به تهران مراجعه می کنند و نبود جایگاه برنامه ریزی برای توریسم معلولان و برخی از مشکلات معلولان در مراکز ورزشی از جمله موارد مطرح شده در این جلسه بود.

محمودنژاد از شهردار تهران درخواست کرد تا یکی از معلولان متخصص را به عنوان مشاور خود برای رسیدگی به امور معلولان در شهرداری تهران منصوب کند.

رئیس انجمن حمایت از حقوق معلولان همچنین از افشانی خواست تا نسبت به ایجاد پردیس معلولان همانند پردیس های بانوان در شهر تهران اقدام کنند.

شهردار تهران در این نشست نیز اظهار داشت: ما شهر تهران را همانند سایر شهروندان که زیست پذیر می دانیم برای معلولان نیز قابل زیست دانسته و باید در جهت مشارکت آنها در امور شهری اقدام کنیم.

وی تاکید کرد: در ماه های آتی خدمات مان را برای افراد دارای معلولیت نمایان تر خواهیم کرد و دستور دادیم پارک ها را برای معلولان مناسب سازی کنند و هر چهارشنبه تا ۱۷ شهریور ماه مراسمی را برای معلولان در مناطق ۲۲ گانه شهرداری تهران برگزار خواهیم کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید