توخل: رابیو ممکن است از پاری‌سن‌ژرمن برود

  • ورزشی
  • سه شنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ ۹:۲۵
    کد خبر :345784

سرمربی PSG احتمال خروج هافبک فرانسوی‌اش از پارک دو پرنس را رد نکرد.

توماس توخل اعتراف کرد از ماندن آدرین رابیو بازیکنی که مورد توجه باشگاه‌هایی مانند بارسلونا، رئال مادرید، میلان و حتی یوونتوس قرار گرفته اطمینان ندارد.

در روزهای اخیر خبری منتشر شد مبنی بر اینکه رابیو از تمدید قراردادش با پاریسی‌ها خودداری کرده و می‌خواهد اجازه دهد که این قرارداد به پایان برسد و به عنوان بازیکن آزاد به هر تیمی که می‌خواهد ملحق شود.

توخل در یک کنفرانس خبری راجع به آینده توخل اظهار داشت: نمی‌دانم آینده آدرین چه می‌شود. همه چیز به تصمیم او بستگی دارد. من در اردوی پیش فصل‌مان در سنگاپور شرایط را توضیح دادم. وضعیت قرارداد او کاملاً واضح است و یک سال دیگر تا پایان قراردادش زمان مانده است.

توخل افزود: من کار کردن با آدرین را دوست دارم و مطمئنم که او پتانسیل رسیدن به اوج را دارد، یک بازیکن طراز اول برای پاری‌سن‌ژرمن. او جزو بازیکنان آکادمی باشگاه است و به نظر من در پاری‌سن‌ژرمن داشتن بازیکنانی که از رده‌های پایه رشد می‌کنند و به تیم اصلی برسند بسیار مهم است. با این حال شرایط همین چیزی است که هست. آدرین باید تصمیم بگیرد و باید اعلام کند که می‌خواهد برای پاری‌سن‌ژرمن بازی کند یا نه.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید