کیانی: با توجه به تمریناتم، مدال طلا کمترین حق من است

  • ورزشی
  • سه شنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ ۱۰:۲۵
    کد خبر :345766

نماینده وزن ۴۹- کیلوگرم تیم ملی تکواندو بانوان گفت: در این مدت با تمام وجود تمرین کردم و فکر می‌کنم با توجه به این تمرینات مدال طلا کمترین حق من است.

ناهید کیانی با ابراز رضایت از شرایط آماده‌سازی خود برای حضور در بازی‌های آسیایی اظهار داشت: خدا را شکر در آمادگی بسیار خوبی قرار دارم و قطعا با برگزاری 4 جلسه تمرین در جاکارتا به شرایط بهتری نیز دست پیدا خواهم کرد.

وی در خصوص شانس کسب مدال در بازی‌های آسیایی گفت: در این مدت با تمام وجود تمرین کردم و فکر می‌کنم با توجه به این تمرینات مدال طلا کمترین حق من است. البته هیچ بازیکنی در بازی‌های آسیایی برای شکست حاضر نخواهد شد و حتی ضعیف‌ترین بازیکنان نیز با امید کسب مدال در رقابت‌ها حاضر خواهند شد. امیدوارم تلاشم در این مسابقات بیشتر از حریفانم باشد تا بهترین مدال را کسب کنم.

ملی‌پوش وزن 49- کیلوگرم تیم تکواندو بانوان در خصوص انگیزه‌های خود بعد از پایان گفت: در مسابقات قهرمانی آسیا دو دستی مدال را تقدیم بازیکن کره کردم و این موضوع اتفاق بدی بود. اگر با اختلاف بیشتری شکست خورده بودم برای من تا این حد دردناک نبود اما به هر حال این اتفاق نیز برای من تجربه شد. حالا به خوبی می‌دانم بازیکنان کره‌ای به هیچ عنوان بازی را رها نمی‌کنند و تا آخرین لحظه می‌جنگند.

کیانی تصریح کرد: برای پیروزی مقابل کره‌ای‌ها باید تا آخرین لحظه جنگید و قطعا اگر در اندونزی باز هم با حریف کره‌ای روبرو شوم تا آخرین نفس مقابل او عقب نخواهم کشید. همین جا نیز به مردم قول تلاش تا آخرین نفس را خواهم داد. تمام انگیزه خود را جمع کردم تا در صورت برخورد با بازیکن کره‌ای او را شکست بدهم تا متوجه بشود که طلای آسیا حق من بوده است.

به گزارش تسنیم ،وی در خصوص مصدومیت کیمیا علیزاده گفت: همان روزی که کیمیا علیزاده آسیب دید تیم ما نیز به هم ریخت. همه ما همراه با کیمیا گریه می‌کردیم و تا 2،3 روز نیز در شوک بودیم اما با صحبت با بچه‌ها تصمیم گرفتیم با کسب نتایج خوب او را نیز خوشحال کنیم. ملیکا میرحسینی جایگزین کیمیا علیزاده نیز بازیکن بسیار خوبی است و مطمئنم با مدال خود کیمیا را خوشحال خواهد کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید