محمودزاده: عوامل دیدار خونه‌به‌خونه – ملوان در زمین بازی حاضر می‌شوند

  • ورزشی
  • سه شنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ ۱۰:۵۲
    کد خبر :345738

مسئول برگزاری مسابقات لیگ دسته اول اعلام کرد باشگاه‌ خونه‌به‌خونه درخواستی رسمی مبنی بر عدم شرکت در دیدار مقابل ملوان بندرانزلی ارائه نکرده است.

فریبرز محمودزاده درباره اینکه گفته می‌شود باشگاه خونه‌به‌خونه بابل قصد دارد در دیدار هفته نخست مقابل ملوان بندرانزلی شرکت نکند، اظهار داشت: باشگاه خونه‌به‌خونه درخواست کرد تا بازی این تیم مقابل ملوان بندرانزلی برای دومین بار به تعویق بیفتد، اما ما نمی‌توانستیم این کار را انجام دهیم. ما یک بار بازی این تیم را با هماهنگی تیم ملوان عقب انداختیم، اما دیگر نمی‌توانستیم این کار را انجام دهیم. با این حال ما امروز تمام عوامل بازی را به استادیوم می‌فرستیم و بعد از آن در صورت عدم حضور تیم خونه‌به‌خونه در زمین، درباره نتیجه تصمیم‌گیری خواهد شد.

وی در پاسخ به این پرسش که «آیا باشگاه خونه‌به‌خونه درخواستی رسمی مبنی بر عدم شرکت در دیدار هفته نخست مقابل ملوان بندرانزلی به سازمان لیگ فرستاده است یا خیر؟»، گفت: خیر، باشگاه خونه‌به‌خونه به ما فقط درخواست تعویق بازی را داده است. از قرار معلوم یکسری از تعهدات به این تیم عملی نشده است و بابت همین مدیران خونه‌به‌خونه ناراحت هستند. در هر صورت همان‌طور که گفتم ما عوامل بازی (ناظر و داوران مسابقه) را به استادیوم بازی می‌فرستیم و منتظر حضور تیم‌ها می‌مانیم.

مسئول برگزاری مسابقات لیگ دسته اول درباره نتیجه دیدار تیم‌های نفت تهران و سیاه‌جامگان که به دلیل عدم حضور تیم نفت لغو شده بود، تصریح کرد: نتیجه این بازی 3 بر صفر به سود سیاه‌جامگان است، چون تیم نفت اصلاً پرونده‌ای تشکیل نداده و نتیجه این بازی هم در جدول رده‌بندی اعمال شده است. تیم نفت اگر در هفته دوم هم شرکت نکند، به دو رده پایین‌تر سقوط خواهد کرد.

محمودزاده در پاسخ به این پرسش که «آیا نتیجه دیدار تیم‌های نماینده ارومیه و بادران تهران نیز 3 بر صفر اعلام خواهد شد؟»، عنوان کرد: اعلام نتیجه این مسابقه در اختیار ما نیست و پرونده آن به کمیته انضباطی فرستاده خواهد شد. در این مسابقه دو تیم در زمین بازی حضور پیدا کردند، اما به دلیل اینکه تیم ارومیه‌ای هیچ پرونده‌ای در سازمان لیگ تشکیل نداده بود،‌ کارت بازی بازیکنان این تیم صادر نشد. همان‌طور که گفتم پرونده این مسابقه به کمیته انضباطی رفته است و در آنجا در مورد نتیجه تصمیم‌گیری خواهد شد.

به گزارش تسنیم ،وی در پایان در پاسخ به این پرسش که «آیا کار انتقال امتیاز تیم ماشین‌سازی به ارومیه کامل انجام شده است یا خیر؟»، گفت: بله، کار انتقال این تیم تمام شده و فعلاً این باشگاه با نام نماینده ارومیه در لیگ دسته اول شرکت خواهد کرد.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید