جلودارزاده: بهترین گزینه برای وزارت کار فقط می‌تواند وضع موجود را حفظ کند

    کد خبر :345142

نماینده مردم تهران، ری و شمیرانات در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: اگر بهترین گزینه برای وزارت کار انتخاب شود فقط می‌تواند وضع موجود این وزارتخانه را حفظ کند.

سهیلا جلودارزاده در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به استیضاح وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، گفت: اگر فردی فیلم آن روز استیضاح را مشاهده کند حقیقت موضوع برایش روشن خواهد شد و متوجه می‌شود که این استیضاح به چه معنا بود؛ من این موضوع را به قضاوت ملت می‌گذارم.

وی افزود: اگر وزیر جدیدی که قرار است به جای آقای ربیعی معرفی شود به اندازه ایشان با مسائل کارگری کشور آشنا باشد و در قبال حفظ اندوخته‌های کارگری احساس مسئولیت کند می‌توانیم امیدوار باشیم که فقط وضع از این بدتر نشود.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: موضوعات مختلف در حوزه این وزارتخانه مطرح بود. مسائلی پیچیده که فردی که قرار است در راس این امور قرار گیرد اگر خداترس باشد می‌داند که کار سختی را در پیش دارد ولی اگر دنیا دوست باشد به فکر این خواهد بود که قرار است چهار روزی وزیر باشد و یک خدم و حشمی داشته باشد.

جلودارزاده تاکید کرد: اگر بهترین گزینه برای این وزارتخانه انتخاب شود می‌تواند فقط وضع موجود را حفظ کند.

وی ادامه داد: آنچه مسلم است این است که تعدادی از نماینده‌ها به طور یقین می‌خواهند چوب لای چرخ کار دولت قرار دهند. معادلاتی این روزهای مجلس شورای اسلامی موجب شده که این افراد قدرت افراد بیشتری بگیرند. البته باید توجه کنند که این موضوع نه به نفع خودشان است و نه نظام. یک وزیر را پنج بار به مجلس کشانده‌اند و با روشی شعبده بازی انداختن عاقبت خوبی ندارد. همیشه قرار نیست برای تغییر رویه یک وزیر او را بیندازیم.

این عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: مطلبی آقای لاریجانی در آن جلسه غیرعلنی مطرح کردند که مجلس شورای اسلامی و دولت جلسات تخصصی برگزار کنند و مشکلات را برطرف کنند. ما توقع داشتیم که این کار انجام شود. اکنون سران سه قوه موظف هستند مشکلات موجود را برطرف کنند. رهبری به سه قوه اختیاراتی را اعطا کرده اگر یک وزیر خلافی انجام دهد سران سه قوه در جلسه خود می‌تواند توافق کند و آن وزیر را تغییر دهند. این مسائل نباید میان مردم به مجلس کشیده شود.

جلودارزاده تاکید کرد: اگرچه مجلس وظیفه دارد با افرادی که در اداره کشور ایجاد اخلال می‌کند برخورد کند.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید