خدابخشی: انگیزه زیادی برای تکرار موفقیت دوره گذشته بازی‌های آسیایی دارم

  • ورزشی
  • دوشنبه ۲۲ مرداد ۱۳۹۷ ۱۰:۱۵
    کد خبر :345093

قهرمان تکواندو دوره گذشته بازی‌های آسیایی گفت: صد در صد از انگیزه زیادی برای تکرار مدال طلای دوره گذشته برخوردار هستم و این در حالی است که تجربه‌ام نیز بیشتر شده است.

مهدی خدابخشی در خصوص شرایط خود در آستانه بازی‌های آسیایی اظهار داشت: خدا را شکر در حال حاضر در شرایط ایده‌آلی قرار دارم. در 4 ماه اخیر سختی زیادی را کشیدیم و تمرینات پرفشاری را پشت سر گذاشتیم. بدن ما نیز روز به روز به اوج نزدیک شده است و تنها باید تمرکز خود را جمع کنیم که تکواندو در بازی‌های آسیایی نتایج خوبی را کسب کند.

وی در خصوص عدم حضور تیم ملی تکواندو در رویداد تدارکاتی بعد از مسابقات قهرمانی آسیا عنوان کرد: شرایط بعد از مسابقات قهرمانی آسیا به گونه‌ای بود که امکان حضور تیم ملی در رویدادهای تدارکاتی وجود نداشت اما کادرفنی در هر 2 هفته یک بار مبارزاتی را با تیم‌های باشگاهی برای ما در نظر می گرفت تا از شرایط مبارزه دور نشویم. فکر نمی‌کنم هیچ تیمی به اندازه ما تمرینات پرفشاری را پشت سر گذاشته باشد و امیدوارم مزد زحمات خود را با کسب نتایج خوب کسب کنیم.

قهرمان مسابقات تکواندو بازی‌های آسیایی اینچئون با تاکید بر انگیزه بالای خود برای تکرار عنوان قهرمانی دوره گذشته خود در بازی‌های آسیایی، تصریح کرد: صد در صد از انگیزه زیادی برای تکرار مدال طلای دوره گذشته برخوردار هستم و این در حالی است که تجربه‌ام نیز بیشتر شده است. امیدوارم در این دوره حتی پرقدرت‌تر از دوره گذشته شرکت کنم.

خدابخشی با اشاره به کار سخت تکواندو ایران در بازی‌های آسیایی تصریح کرد: تکواندو در دوره گذشته نتایج خوبی را کسب کرد و دست کاروان ایران را در اینچئون گرفت. همین مسئله باعث شده است که وظیفه سختی در جاکارتا داشته باشیم اما امیدوارم با تلاش بچه‌ها نتایج خوبی بگیریم و مجددا به کاروان ورزشی ایران کمک کند.

به گزارش تسنیم ،وی در خصوص تکرار عنوان قهرمانی دو دوره گذشته تکواندو در بازی‌های آسیایی گفت: تکواندو در سه، چهار سال اخیر واقعا تغییر کرده است و همه کشورها در حال پیشرفت هستند. در گذشته کشورهایی مانند اردن، چین تاپیه و تایلند حریفان سرختی برای ما نبودند اما این کشورها به شدت در حال سرمایه‌گذاری هستند. ما نیز زحمات زیادی را متحمل شدیم و همچنان نیز رقبای ما از تکواندو ایران ترس دارند. تکواندو ایران در دنیا شناخته شده است و ما نیز بدون دست کم گرفتن رقبا با تمام وجود مبارزه خواهیم کرد تا بتوانیم مانند دوره گذشته نتیجه قابل قبولی را کسب کنیم.

قهرمان سابق تکواندو جهان در پاسخ به این سوال که بازی‌های آسیایی می‌تواند میدانی برای بازگشت او به دوران اوج باشد، گفت: دل من نیز برای مدال‌هایی که کسب کردم تنگ شده است. از کادرفنی نیز سوال کنید متوجه خواهید شد در این مدت تمام تلاش خود را انجام دادم تا روند پیروزهای گذشته خود را تکرار کنم. مطمئن باشید از این مسابقات استارت خود را برای کسب سهمیه و روند موفقیت‌های گذشته آغاز خواهم کرد. بعد از بازی های اسیایی نیز برنامه پرترافیکی را در پیش داریم و امیدوارم با تلاش و ممارست نتایج قابل قبولی را کسب کنم.

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید