هیچ دلیلی ندارد که روحانی از مردم عذرخواهی کند

    کد خبر :345014

رئیس دفتر رئیس‌جمهور می‌گوید دولت عذرخواهی از مردم را بد نمی‌داند اما عذرخواهی دلیل می‌خواهد …

محمود واعظی در گفتگو با خبرآنلاین در پاسخ به این سوال که آیا مجلس در تعامل با دولت تغییر رویه داده گفت: خیر این طور نیست، آقای رئیس جمهور در گفتگوی تلویزیونی با مردم درباره روابط با مجلس خیلی خوب صحبت کرد و گفت «سیاست ما این است که به جد با مجلس کار کنیم و سران سه قوه مسائل کشور را با هم حل کنند».

وی ادامه داد: در دولت فکر نمی‌کنیم سئوال از رئیس جمهور، سوال همه مجلس است بالاخره هم در این مجلس و هم در مجلس قبل جبهه پایداری گروهی بود که همواره با دولت مخالفت می‌کرد،حالا آنها رفتند تعدادی امضا جمع کردند. ما حساب این گروه را از همه مجلس جدا می‌دانیم.

رئیس دفتر رئیس جمهور درباره این اظهارنظر که «چرا رئیس جمهور از مردم عذرخواهی نکرد؟» گفت: در دولت یازدهم هم شاهدش بودیم آقای رئیس جمهور هر جا لازم دید از مردم عذرخواهی کرد. یعنی دولت عذرخواهی از مردم را هیچ بد نمی داند بلکه افتخار هم می‌کند.

وی با بیان اینکه رئیس جمهور و دولت خود را خدمتگزار مردم و مردم را ولی نعمت خود می دانند بنابراین وقتی از مردم عذر بخواهند کوچک نمی شوند ادامه داد: برای آقای رئیس جمهوری که در همان مصاحبه و سخنان قبلی‌اش گفت «من خم می شوم و دست مخالفانم را می بوسم برای اینکه به این مردم خدمت کنیم» عذرخواهی کردن مسئله ای نیست اما عذرخواهی کردن دلیل می خواهد.

واعظی یادآور شد: اگر هر زمانی یک دلیلی وجود داشته باشد و اشتباهی در کار دولت رخ دهد، حتما آقای رئیس جمهور و همه اعضای کابینه از مردم عذرخواهی می‌کنند.

اظهارات رئیس دفتر رئیس‌جمهور مبنی بر اینکه دولت دلیلی برای عذرخواهی نمی‌بیند، در حالی است که سوءمدیریت اقتصادی دولت به ویژه در یک سال پس از انتخابات ریاست‌جمهوری (۲۹ اردیبهشت ۹۶)، موجب تورم ۳۵ تا ۱۵۰ درصدی در بازارهای ارز و سکه و مسکن و خودرو و گوشی موبایل و… شده است. تصمیم ارزی ۵ماه قبل دولت نیز، موجب هدر رفت ۳۰ میلیارد دلار ارز کمیاب در جیب رانت‌خواران شد و تا حالا که دولت مجبور شد آن مصوبه پرهیاهو را ابطال و تصمیم جدیدی بگیرد. آیا همین رفتار توأم با آزمون و خطا و اذعان عملی به غلط بودن تصمیمات اتخاذ شده که موجب فشار اقتصادی بر مردم شده، دلیل کافی برای عذرخواهی از مردم نیست؟!

1
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد
  1. رهگذر گفت:

    سلام؛ آیا ایشان نباید برای رساندن قیمت یک سکه ۸ گرمی به ۵ میلیون تومان از مردم عذر خواهی کند؟ آیا ایشان نباید برای نابودی ریال و سلطنت دلار عذر خواهی کند؟ حقوق من کارگر ۱۰ درصد اضافه شد. چگونه پاسخگوی حجم عظیم تورم باشم؟ عذر خواهی لازم نیست؟ بخاطر یک کیلو گیلاس، شرمنده خانواده شدم و در تمام طول فصل گیلاس دریغ از یک کیلو گیلاس و حالا هم دریغ از یک کیلو انگور… غذر خواهی لازم نیست؟ بخدا قسم چه اعتقاد داشته باشند یا بی اعتقاد باشند، من در روز قیامت یقه همه کسانیکه باعث و بانی این وضع کثیف و آلوده شده اند را خواهم گرفت و به عنوان حق الناس از خداوند تمام حقوق پایمال شده خود و خانواده ام را طلب خواهم کرد. هرچند که اگر ایمان و اعتقادی وجود داشت، کمی در انجام فساد صرفه جویی میکردند.. بخدا از همه، از پایین ترین تا بالاترین رده حکومتی در آخرت شاکی خواهم بود. حالا ر آغوش بگیرید این دنیای فانی و حداکثر ۱۰۰ ساله را….

دیدگاهتان را بنویسید