ترامپ زوال عقل دارد/ پاسخ توهین‌آمیز ترامپ به ادعاهای یک کتاب

    کد خبر :344514

در حالی که کتاب کارمند سابق ترامپ وی را مبتلا به بیماری روانی خوانده‌است، ترامپ با یک کلمه در پاسخ دادن به وی جنجال به پا کرد.

به گزارش بازتاب به نقل از هالیوود ریپورتر، دونالد ترامپ برای توصیف کردن کارمند سابق خود در کاخ سفید و یکی از شرکت‌کنندگان قدیمی برنامه‌اش در تلویزیون که در کتاب جدیدش ترامپ را نژادپرست و مبتلا به بیماری روانی خوانده، فقط یک کلمه داشت که بگوید: «پَست».

منیگو نیومن که بیشتر با نام اوماروسا شناخته می‌شود، تا چند ماه پیش مدیر ارتباطات بخش روابط عمومی کاخ سفید بود اما اخراج شد. او در کتابی که به زودی منتشر خواهد شد و «دچار اختلال روانی» نام دارد، ادعا می‌کند که ترامپ سر صحنه برنامه تلویزیونی واقع‌گرایش یعنی «کارآموز» مکررا از واژه‌های نژادپرستانه استفاده می‌کرده و همچنین در انتهای کتاب نتیجه می‌گیرد که ترامپ آدمی نژادپرست و متعصب است.

روز شنبه، گزارشگران از ترامپ در کلوب گلفش در نیوجرسی پرسیدند که این نظرات اوماروسا برایش توهین‌آمیز بوده‌اند یا خیر. او در پاسخ فقط گفت: «پست. او آدم پستی است».

اوماروسا یکی از شرکت‌کنندگان برنامه «کارآموز» ترامپ بود و بعدا تبدیل به یکی از مشاوران ارشد او شد. در کتاب، او ترامپ را به عنوان آدمی گیج، خودشیفته، زن‌ستیز و متزلزل توصیف می‌کند. این کتاب قرار است همین امروز منتشر شود، اما از همین حالا کاخ سفید آن را کوبیده و گفته «پر از دروغ و ادعاهای غلط» است.

اسوشیتدپرس نسخه‌ای از کتاب را پیش از انتشار به دست آورد. در کتاب، اوماروسا بدون مدارک ادعا می‌کند که نوارهای ضبط‌شده از ترامپ موجود است که در آن‌ها چند بار از کلمات نژادپرستانه سر صحنه برنامه استفاده می‌کند. او همچنین می‌گوید ترامپ نشانه‌هایی از «زوال عقلی بروز می‌دهد که نمی‌توان آن‌ها را نادیده گرفت» و اضافه می‌کند که حتی تا اینجا پیش رفت که می‌گفت نوشابه‌های رژیمی که ترامپ همیشه می‌خورد به زوال عقل و سکته مغزی منجر می‌شوند و پرینت از یک مقاله تحقیقاتی در این باره را در کارتابل گزارش‌های روزانه ترامپ قرار داد.

اوماروسا در عین حال ترامپ را به عنوان مردی توصیف کرد که «عاشق تضاد، درگیری، هرج‌ومرج و آشفتگی است؛ او عاشق این بود که ببیند مردم درگیر می‌شوند یا دعوا می‌کنند».

اوماروسا در عین حال در همین کتاب ادعا می‌کند دستیاران ترامپ سعی کردند بعد از ترک کردن کاخ سفید سکوت او را بخرند و ۱۵ هزار دلار در ماه به او پیشنهاد دادند تا در «موقعیتی ارشد» تا سال ۲۰۲۰ و کمپین انتخاب شدن دوباره او خدمت کند. وقتی او پیشنهاد آن‌ها را که شامل یک تعهد عدم افشاگری نیز می‌شد رد کرد، وکلای ترامپ نامه‌های بسیاری برای او فرستادند و خواستار سکوت او شدند

0
نظرات
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد نظرات حاوی الفاظ و ادبیات نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد

دیدگاهتان را بنویسید